Gå til innhold
Hundesonen.no

www.irmaterrier.wordpress.com


Iago

Recommended Posts

Jeg lager denne tråden fordi jeg vil forbedre bloggen/siden min!

Så fyr løs, hva syns dere om teksten på sidene, blogginnleggene, bildene?

Akkurat nå har jeg rødt juletema, men dere kan godt kommentere hva dere syns om det også, selv om jeg kommer til å beholde det. :D

www.irmaterrier.wordpress.com eller www.irma.moo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ble veeeeldig bred marg! (den røde delen med menyen) Øynene mine glir dit hele tiden, selv om jeg prøver å lese innlegget (som jeg allerede har lest da, når du hadde annen design) Kan hende det blir så voldsomt mye rødt på min skjerm fordi det er en widescreen, og at det ser bedre ut på en annen skjerm.

Men nå er vel det er midlertidig layout så kan leve med det. Resten av bloggen din, på generel basis, synes jeg er veldig bra jeg, fin balanse mellom bilder og tekst, og du skriver bra. En blogg man får lyst til å følge med på :)

Eller ett lite pirk, du har noen lange innlegg innimellom, med mange bilder, som dogs4all. Jeg synes det er greit å sette inn et skille, etter første bilde, med "les resten av innlegget", slik at det ikke blir så mye scrolling nedover hvis man skal se etter et eldre innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ble veeeeldig bred marg! (den røde delen med menyen) Øynene mine glir dit hele tiden, selv om jeg prøver å lese innlegget (som jeg allerede har lest da, når du hadde annen design) Kan hende det blir så voldsomt mye rødt på min skjerm fordi det er en widescreen, og at det ser bedre ut på en annen skjerm.

Jeg er enig i at den er veldig bred, dessverre kan jeg ikke endre på det.

Men nå er vel det er midlertidig layout så kan leve med det. Resten av bloggen din, på generel basis, synes jeg er veldig bra jeg, fin balanse mellom bilder og tekst, og du skriver bra. En blogg man får lyst til å følge med på :)

Takk :)

Eller ett lite pirk, du har noen lange innlegg innimellom, med mange bilder, som dogs4all. Jeg synes det er greit å sette inn et skille, etter første bilde, med "les resten av innlegget", slik at det ikke blir så mye scrolling nedover hvis man skal se etter et eldre innlegg.

Har tenkt på det, men jeg liker å ha hele innlegg på forsiden. Kunne det evt. hjelpe å vise bare 1 innlegg på forsiden og sette inn en kalender eller noe sånt? Prøvde en kalender i går, men den var helt rar i denne layouten. For man kunne ikke se de datoene det var skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...