MarieR Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Buhunden har oppmøte kl. 10, på lørdan, så vi kommer i 9 tiden, det begynner ikke før 9 så.. er det noen av dere som skal dit som stiller på lørdag? var ikke så veldig mange valper på lørdag så jeg.. men det er LP på lørdagen da, det må jeg få med meg! åsså skal jeg se på schippercene og greyhoundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Vi kommer da! Men vet ikke når enda Mora til Atheo skal være med på LP! I klasse 2 tror jeg... :-k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Jeg skal dit håper jeg.. vet ikke hvilken dag ennå da. fant ut at nærmeste togstasjonen til hallen er ganske langt unna, så da må jeg finne ut noe annet #-o håper jeg kommer meg dit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. November 2005 Rapporter Share Skrevet 9. November 2005 vi skal også dit! skal i ringen klokka 10 på lørdag, så vi må vel være der i 9tiden vi og. både gruer og gleder meg :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Vi skal (men det håper jeg du visste fra før av Marie). Skal ikke stille, men skal heie på Ask og Marie og et par-tre valper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Vi skal (men det håper jeg du visste fra før av Marie). Skal ikke stille' date=' men skal heie på Ask og Marie og et par-tre valper.[/quote'] næh? skal du også dit? for et sammentreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg stiller på søndag.. Husker ikke helt når.. Er noen av dere der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Om jeg er der på søndag kommer an på om jeg blir kjørt dit av en eller annen, hehe. Kira - Tinkas halvsøster - stilles på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 du kan jo håpe ask blir BIR eller BIG eller aller helst BIS, for da kan det hende vi må tilbake på søndag men de sjansene er minimale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 du kan jo håpe ask blir BIR eller BIG eller aller helst BIS' date=' for da kan det hende vi må tilbake på søndag men de sjansene er minimale [/quote'] Hehe. Du er da så pessimistisk. Men det kan hende at pappa kjører meg på søndag. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jeg kommer i morgen! i ti tiden ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 du kan jo håpe ask blir BIR eller BIG eller aller helst BIS' date=' for da kan det hende vi må tilbake på søndag men de sjansene er minimale [/quote'] Hehe ask blir ikke BIS på lørdagen BIS kåres på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Arg. Jeg er for syk til å være med, i følge pappa. Muligens har han rett også. Sitter her med dritvond hals, skikkelig snufsenese og klarer bare så vidt å holde øynene åpne. Blæh. Får håpe jeg blir frisk nok til å komme meg avgårde på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 uff da det var synd du får ha god bedring da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 god bedring! vi klarer oss uten deg og tinka, selv om ask antageli vil lure på hva som mangler god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 da var vi tilbake. resultatet og kritiken var ikke det beste, men han oppførte seg eksemplarisk, både i og utenfor ringen! dommeren pirket på den vite halsringen, halen var ikke godt nok krøllet osv. dette var punkter jeg var forbredt på å få trekk for, siden jeg er klar over at halsringen ikke burde være så svær, og at halen bør være strammere. Men jeg lærte masse om utstiling, buhund og hund generelt. da jeg dro til orkanger trudde jeg ask kom til og bjeffe, syte og bråke og at han kom til å pisse på alt, og knurre på alle hundene, bli sikkelig stresset, og nekte og samarbeide i ringen. vel, der tok jeg skammelig feil! jeg opplevde en hund som ikke bjeffet mye i det hele tatt, han knurret lit mot schæferne,han har visst noe i mot dem..og han tisset ikke på en eneste ting mens vi var inne. i ringen oppførte han seg også veldig bra, men den andre buhunden der, birk, var veldig stresset,nektet og la dommeren se på tennene, bjeffet osv, noe som smittet over til ask.Birk ble utvist, men ask fikk gult. vi lærte mye begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Kjempeflott! Men jeg vil lese kritikken også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 hehe, den er ikke mye og skryte av! ikke noen gode ord om denna hunden, bare pirk og negativt sånn sett er jeg dårlig fornøyd. men du skal få lese den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Ikke en eneste positiv ting? Det går da ikke an å ikke finne en eneste positiv ting om Ask! Men ta den med på hundetreff du, så får jeg lest den. Forresten, vet du hvordan det gikk med Tulla og Borghild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 næi, det var store forsinkelser ved ringen deres, så da vi dro, hadde de ikke stilt enda trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Okei, da får vi høre på tirsdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 jeg var der og idag,og ble positivt overrasket.Ike fikk hederspremie og cert her er kritikken: (oversetter til norsk) bra utviklet for alderen.muskuløst hode.korrekte øyne og ører.bra lengde på nakken. sterk,rak front.dypt bryst.gode ribbein og kropp.så står det noe om en god sjelden ting(klarer ikke tyde :oops: ) bra muskler.gode bevegelser. og true movement og correct thigh(hva nå enn det måtte bety..) så her er vi strålende fornøyd! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 jeg var der og idag,og ble positivt overrasket.Ike fikk hederspremie og cert her er kritikken: (oversetter til norsk) bra utviklet for alderen.muskuløst hode.korrekte øyne og ører.bra lengde på nakken. sterk,rak front.dypt bryst.gode ribbein og kropp.så står det noe om en god sjelden ting(klarer ikke tyde :oops: ) bra muskler.gode bevegelser. og true movement og correct thigh(hva nå enn det måtte bety..) så her er vi strålende fornøyd! :mrgreen: Kjempebra! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 jeg var der og idag,og ble positivt overrasket.Ike fikk hederspremie og cert her er kritikken: (oversetter til norsk) bra utviklet for alderen.muskuløst hode.korrekte øyne og ører.bra lengde på nakken. sterk,rak front.dypt bryst.gode ribbein og kropp.så står det noe om en god sjelden ting(klarer ikke tyde :oops: ) bra muskler.gode bevegelser. og true movement og correct thigh(hva nå enn det måtte bety..) så her er vi strålende fornøyd! :mrgreen: kjempeflott =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Gratulerer Tonje! Kjempebra! Hvor gammel er Ike nå? Banana Gratulerer til deg også Marie, med at han oppførte seg så fint! Det var jo supert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar