Kine Helen Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 PHUU.. er dere klare? HER KOMMER SYKT MYE BILDER:) ett par av Casper i ringen: og noen av speedy: Lite chihuahua treff utenfor: Andre chis i ringen: JAPANERE ASTRIX PITO Og Odin som det ble tatt sørgelig lite bilder av i dag:( Noen søte chis: Pudler: puddeltryne?!? Samojed valp(`?) Barn og hund: ene dobberen til en i hundeklubben en ulvehund som lå lett hennsleng i ett bur: MEG venter på gruppa: en jostein forelska seg i: Div gruppe bilder Meg og Casper i gruppa andre div gruppe bilder igjen: JEG vil hjem nooooooooooooooo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 å herregudherregudherregud jeg får helt hetta av de bildene av meg..noe så grusomt!! :oops: Men ellers fine bilder keeeeeeshond!!! Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Kjempe fine bilder... Dere var kjempe flinke.. Ååååååååå Tini gidder ikke stå så fint.. Vi øver da, hehe men ser dårlig ut. Bra jobba alle sammen... I Tini&Linn sin konkurangse vinner dere ALLE 1 PLASSEN... wwoooow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Kjempe fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Flotte bilder, masse nydelige hunder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Masse flotte bilder:D Må ha vært kjedelig å laste opp Alle de! Hehe, men men Nyyydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 så fine bilder! flink du! hvem var buhunden som var der da? Hihi odin så litt trist ut på de bildene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Kjempefine bilder. Ingen kan si at du IKKE har tatt bilder iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 jeg har tatt en brøkdel av bildene.. Calina og Mannen til Lazita som har tatt dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 herlige bilder! jeg vil OG ha en liten hund! så praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 så fine bilder! flink du! hvem var buhunden som var der da? Hihi odin så litt trist ut på de bildene da! Odin var nok litt det, ja! Han fikk nemlig ikke leke/flørte med den søøøte drektige tispen som marit hadde med seg..! Han prøvde og prøvde og prøvde - og enten fikk han kjeft av asterix i buret, eller så ble han lagt pent i bakken av meg.. -litt frustrert fjortis ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 jeg har tatt en brøkdel av bildene.. Calina og Mannen til Lazita som har tatt dem:) Jeei! Det ble jo noen bra, joo! hehe.... Hva heter dobberen du har tatt bilde av,og hvem sin er det ? Jeg så ikke flere dobbere... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Ååååh, så flotte bilder!! var det barn og hund der også?! S E R I Ø S T?! ÅÅh, om jeg hadde visst det hadde jeg dretet i halsbetennelser og virusinfeksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 jeg har tatt en brøkdel av bildene.. Calina og Mannen til Lazita som har tatt dem:) det var jeg som tok nesten alle gruppebildene Kine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Jeei! Det ble jo noen bra, joo! hehe.... Hva heter dobberen du har tatt bilde av,og hvem sin er det ? Jeg så ikke flere dobbere... :? det er tipsen til Stig hvis jeg husker rett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Jeei! Det ble jo noen bra, joo! hehe.... Hva heter dobberen du har tatt bilde av,og hvem sin er det ? Jeg så ikke flere dobbere... :? de kom rett etter du var gått .. det var svenn christer som kom med henne.. han skulle delta i BIS finalen eller noe slikt med en annen Dobber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Javel? Jeg visste ikke han hadde flere helkuperte enn den galne brune de har kvittet seg med... Synd at jeg gikk glipp av ham! Har ikke snakket med ham siden i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 wow kjempe bra bilder og mange nusselige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Næææ så gøy å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar