Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingenting virker


Recommended Posts

Og i dag fikk jeg samme problemet. Multisitering, smiley, kursiv, bilde, link osv osv knappene funker ikke overhode.

Har Mac og bruker Safari. Alt funket i går liksom..

Tror det var noe med maskinen min. Har satt hele maskinen tilbake til fabrikkinnstillingene.

Bare rot :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg fått dette problemet.. Alt var i orden i går. Nå er alt kluss. Bruker Firefox. Har ike lastet ned noe eller gjort noe spes med pc'n siden jeg var inne her i går.

Det samme skjedde her også for et par dager siden, men det gikk over etter noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde her hos meg også, og varte i flere dager. Ga seg ikke før jeg slettet all historikk i nettleseren. Da fikk jeg tilbake smileyene og multiquotene :icon_confused:

Nå må jeg bare legge inn alle linkene jeg vanligvis bruker, igjen... Bookmarks er jo for pyser :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg logge meg inn via safari bare for å sjekke om det er safari eller noe annet som lager krøll hos Jeanette. Alle :banana: går :banana: hos meg. Ute er det :banana::banana:

Hva **** kan det være da? Maskinen er jo ca litt over 1 mnd gammel og har ikke fått med meg at jeg har oppdatert noe ting på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er smiley'ene tilbake hos meg også! :banana: Ikke prøvd å multiquote i dag, men skulle ikke forbause meg om det også var ok nå! Pussige greier dette! Merker ikke noe andre steder enn akkurat her inne så må vel nesten være her problemet ligger...? :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg det samme problemet igjen, etter at alt har fungert finfint og uproblematisk i nesten en uke. Det MÅ da være noe med sonen, det kan da ikke være nettleseren/datamaskinen til alle oss som har/har hatt problemene?

Har forøvrig ikke gjort noe annerledes siden jeg var pålogget med min maskin i går, bruker firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde her.. Men dette var bare i går - nå er alt bra igjen. :banana:

Bruker Opera.

Edit: Jeanette, det er jo mulig du bare må vente..? evt. restarte dataen, men det regner jeg med du allerede har :banana: Merkelige greier :banana:

Jaaa den har nok vært av og på noen ganger iløpet av denne uken :banana:

Får håpe at det brått bare fikser seg igjen da, for jeg forstår ikke hva som er forsjellen på Mac'en fra forje uke til den neste *forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en motvekt til alle disse "sytepavene" (:P) så sitter jeg på mac, bruker Firefox og har verken hatt eller har noen av disse problemene.

Det er nå ikke får å klage jeg (iallefall) skriver det, :) Jeg lurer seriøst på hva jeg skal gjøre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...