Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstrarunde. Julelogo - STEM NÅ!


Final countdown  

86 stemmer

  1. 1. Hvem har den beste logoen?

    • SoppenCamilla
      32
    • Rocket
      21
    • Iris
      28
    • LindaM
      4


Recommended Posts

Siden det ble uavgjort.. 36 - 36 klokken 20.00 i den forrige runden mellom SoppenCamilla og Rocket (Soppen kom som en Rocket bakfra, *ler av seg selv) så er det klart for ekstrarunde:

SoppenCamilla:

Hundesonen2.jpg

Rocket:

4143947149_4370c31e64_o.jpg

NY DELTAGER (IRIS)

post-4-1259609308,3041.jpg

ENDA EN NY DELTAGER LINDAM

post-4-1259610216,4627.jpg

Hvem velger du... ?? Lynrunde frem til klokken 21.00 PRESIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vanskelig! Jeg liker at Soppen sin ser ut som en slags nys av snøkrystaller :D med Hundesonen.no i midten, men om JEG hadde fått bestemme så skulle vi brukt noen av snøkrystallene fra Rocket og Iris sitt bidrag og putta de inn i Soppen sitt bidrag (for de har finere snøkrystaller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vanskelig! Jeg liker at Soppen sin ser ut som en slags nys av snøkrystaller :D med Hundesonen.no i midten, men om JEG hadde fått bestemme så skulle vi brukt noen av snøkrystallene fra Rocket og Iris sitt bidrag og putta de inn i Soppen sitt bidrag (for de har finere snøkrystaller).

Haha, kanskje Soppen og Iris må samarbeide? :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle tre var veldig fine og hadde sine pluss og minus i forhold til hverandre, men havnet til slutt på Iris sitt bidrag. Bare synd at Norby's hundesenter-reklamen skal ødelegge helheten. Har den alltid vært der, eller legger jeg bare mer merke til den nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...