Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter drømmemobilen. Den er sånn: Kamskjelltypen (sånn med lokk). Ok kamera. Liten og avrundet i formen. Driftsikker. Billig.

Finnes den?

Kommer litt an på hvor bra kamera du vil ha og hva du legger i billig.

Nok 2720 har et helt greit kamera og prisen ligger på rundt 1000 kr.

nok 3710 tror jeg ikke har kommet ut i Norge enda, men hvis du ikke trenger mobilen med en gang ville jeg nok ha godt for den. Den har kamera på 3,2 mp med led flash og ligger mellom 1000 - 1500 kr.

T707 virker bra, men her har du ikke noe kamera lys og den ligger vel nærmere 2000 kr i pris og den er ikke rund i formen.

Jalou (F100) blir ganske lik som T707, men den er mye mindre og rundere i formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men kan jeg bare kaste ut et spørsmål her. Stemmer det at Nokia telefoner ikke har smileys tilgjengelig under sms?

Kommer helt an på nokiatelefonen det. Noen har og noen har ikke, troooor det pleier å stå i spesifikasjonene. Ettersom jeg har skjønt så er det nå bare de "proffeste" som er beregnet som ren jobbtelefon som ikke har dem omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på nokiatelefonen det. Noen har og noen har ikke, troooor det pleier å stå i spesifikasjonene. Ettersom jeg har skjønt så er det nå bare de "proffeste" som er beregnet som ren jobbtelefon som ikke har dem omtrent.

Ja, det var igrunnen det jeg tenkte også. Men har ikke lagt merke til at det står noe i spesifikasjonene egentlig. Sitter her med en 5800 ExpressMusic uten smileys. Og den slår meg jo ikke som en proff jobbtelefon akkurat :)

Og til TS, denne synes jeg er råartig! Mobilen altså (bortsett fra at jeg sutrer etter smileys), men så har du vel igrunnen ikke bedt om en touchtelefon heller. Men den jeg har i tillegg, SE K810i funker som gull! Også verdt å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var igrunnen det jeg tenkte også. Men har ikke lagt merke til at det står noe i spesifikasjonene egentlig. Sitter her med en 5800 ExpressMusic uten smileys. Og den slår meg jo ikke som en proff jobbtelefon akkurat :)

Og til TS, denne synes jeg er råartig! Mobilen altså (bortsett fra at jeg sutrer etter smileys), men så har du vel igrunnen ikke bedt om en touchtelefon heller. Men den jeg har i tillegg, SE K810i funker som gull! Også verdt å anbefale.

Jeg har nokia 5800, og det er ikke smileys på den. Irriterte meg litt når jeg byttet fra SE til Nokia, men nå har jeg blitt vant til det.

Hvis jeg har forstått det rett så har ikke Nokia mobiler som bruker symbian smileys.

Til TS: Hva med Nokia 6600i slide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...