Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor er du her?


Carma

Recommended Posts

Jeg er hundegal. Det meste som handler om hund fanger interessen min :D Så jeg er her mest på grunn av det, men også fordi jeg liker å være litt "oppdatert" på hundenorge. For jeg tror at vi som henger på forumet representerer det aktive hundenorge ganske bra. Også har jeg jo blitt kjent med så mange gjennom dette forumet også da! :whistle: Det er jo litt morsomt.

Hilsen sonenfan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig god venninne tipset meg om hundesonen for et par år siden og det tok en stund før jeg hoppet på toget også. Siden har dette vært en slags vane. Hundesonen er også start- siden min og er det første jeg kommer inn på når jeg logger meg på nett :whistle:

Hundesonen for meg er blandt annet et sted for tidsfordriv. Jeg er ikke den største tv-slaven som finnes, så jeg foretrekker heller å være Hundesonen-slave. Jeg tilbringer mange timer her inne hver dag, hver kveld. Det er godt å bare sette seg ned med mini-pcen etter en lang dag og bare lese om hva dere andre driver på med, hva dere har oppnådd, osv. Jeg skriver ikke så mye her inne og opererer mer som en slags "flue på veggen", der jeg på sett og vis blir kjent med personligheter her inne uten egentlig å si så mye selv. Jeg bruker dette som et sted å lære, blandt annet om andre menneskers perspektiv på en og samme sak, og merkelig nok lærer jeg meg mye om mine egne meninger ved å merke meg andre sine.

Mange her inne bærer mye kunnskap om hunder, hundesport, helse, osv.

Aller helst er det "Akkurat nå"-tråden jeg for det meste leser. Det er liksom landingsplassen etter å ha skjekket ut de andre trådene :D

Dere blir nok ikke kvitt meg på enda noen år :D

Signerer det utheva :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så linken hit på hjemmesiden til en jeg fant på ett annet forum og når jeg først kom inn fant jeg ut at man kunne diskutere ganske mye morsomt her. Etterhvert har det blitt en vane og da jeg gjerne har masse meninger (som ikke alle rundt meg hele tiden vil høre:P) passer det fint med ett forum. Selv om jeg synes det har vært en litt "døere" følelese her inne det siste året dumper jeg innom av vane og stadig vekk dukker det opp ett eller annet man kan lese eller uttrykke noe om. Evt en erfaring man kan dele. Ulvedebattene har jo laget litt liv og røre igjen, det synes jeg er gøy! he he

God vane er like vond å vende som dårlig spør dere meg :whistle:

Og så lærer man jo stadig noe nytt her da og så kan man finne ut ting som man lurer på eller kanskje aldri ville funnet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surra rundt her i fire år, jeg. Var nok en smule mer aktiv før, men det er nå koselig å titte innom, likevel. Tror det var eldste datteren min som rota seg inn i en argumentasjon med Akela og tengte litt moderlig støtte i sin tid. Hun lagde en profil for meg og jeg dikterte innleggene mine pr telefon, fordi jeg ble medlem før jeg kom på nett her hjemme. :D Nå er nå verken Ane eller Akela aktive her lenger, men jeg surrer nå rundt litt enda. Jeg har da fått bade nettvenner og virkelige venner her inne og ikke minst har jeg nok fått endel kunnskap om hund og mye støtte rundt vanskelige perioder med Fibi. Ikke alltid puter under armene, men mer inspirasjon til å brette opp ermene! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student med for mye fritid. Har gjennom noen år vært avhengig av canis, men følte at jeg ble litt lei av de samme innleggene hele tiden. Har hatt konto her en stund, men aldri brukt den. De siste dagene har jeg vært alt for mye online bare for å se hva som ligger her. Konkluderer med at miljøet her virker mye mer åpent og imøtekommende enn på canis. Mye morsomt å lese!

Plages ennå med å finne fram på forumet, men dette kommer vel. Sliter blant annet med å finne en knapp med "nye innlegg/diskusjoner", finnes denne? I tilfelle noen leser dette og føler for å dele svaret med meg, så vær så snill å send en PM :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun fordi jeg har et enormt oppmerksomhetsbehov, meddelelsesbehov og ønske om å sette meg selv i en offerrolle og få sympati... :D

Sånn ca :wub:

Jada Marit...

Og jeg er vel her fordi jeg mener aussien er et monster (selv min egen) og syns at alle utstillingsaussier burde graves ned.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Bambi sa det :D

Er innom her altfor mye. Burde kanskje begynne å gjøre noe fornuftig.... gå tur med hundene feks *fnys* :P

Synes det er trivelig her. Også er jeg med på fellestreninger på Furuset innimellom, en gjeng med flotte folk og hunder der :D

Fordi jeg sa det! :D Du er nå glad for at jeg tipsa deg tror jeg :D

Jeg er her for å lese, si mine meninger og lære og gjerne lære bort :D

Jeg er her også for underholdning, latter og akkurat-nå tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget forumet gjennom en mail jeg fikk, i spam-postkassen faktisk, så var jo flaks at jeg ikke bare slettet den. Jeg hadde vært innom dyresonen(?) såvidt(var det ikke det dette het før det ble hundesonen?), iallefall fikk jeg mail om at navnet var byttet til Doggis. Så da måtte jeg inn og titte, da. Også så jeg noe interessant å lese om. Også opprettet jeg en profil så jeg kunne svare. Og så bare ballet det på seg!

Nå er jeg innmari glad for at jeg fant forumet, fantastisk miljø her synes jeg, henger mye i Akkurat nå-tråden, føler jeg kjenner mange av medlemmene her inne, har jo møtt flere av medlemmene også, både ifht utstilling, hundetreff, valpekjøp(2 ganger!) og annet.

Har funnet mine beste venner her inne, definitivt. Maren, Synnøve, SoppenCamilla, alle har jeg blitt kjent med gjennom forumet.

Eneste jeg ikke har funnet her, er vel kjæreste, kanskje det blir det neste? *flire*

Også er det et flott sted å få utløp for sine gleder og sorger i hundeholdet når man ikke har noen hundeinteresserte venner i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...