Gå til innhold
Hundesonen.no

hva er fobiene til din hund?


~Marlene~

Recommended Posts

Hehe, glemte seler og dekken. Hun HATER det.. Hver gang jeg tar fram selen eller dekkenet løper hun å gjemmer seg (samt tispebindet). Og når jeg har tatt det på løper hund rundt i huset og kaster seg ned på bakken flere ganger. Og så står hun som en italiensk mynde, og når jeg sier "sitt", så sitter hun ikke, selv om hun blir belønnet med karbonadekaker! Og sporselen haaater hun å ha på, men med en gang hun finner sporet driter hun langt i den.. Og etter at hun har gått sporet har hun tydeligvis "glemt" at hun har selen på seg, for da klarer hun i hvert fall å sitte på kommando :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så har han fobi mot å drite på flatmark, med mindre gresset er over 30cm. Helst skal det være i en bakke, opp mot et tre :roll:

(eller blomsterbedet til elisa :) )

åååh... Kjenner den der :P

Chessea kan holde seg leeeenge, for hun går ikke på do på asfalt. Men med en gang vi finner ne gressplen, er det bare å sette i gang. Hun går KUN på do i høye gressgrøfter eller på høye gressplener, eller snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky er litt redd for lyn og torden, men det er bare i starten. Hun roer seg ned etter første skudd. Ifølge IW og andre her på hundesonen er jo min hund unormal så :roll: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gisp.. Lurer på hvordan Lisa vil reagere på raketter på nyttårsaften :-o Håper det går bra, hun er tross alt oppvokst i storbyen og vi skal trene skudd innen den tid. Har hatt et par rakett-redde hunder før, sikkert fordi jeg stresser så fælt selv.

Så svarte alle: "Ja, Charlotte det går heelt sikkert bra!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er din hund redd/ hater? :D

vega KATTER! livredd katter:P hun får panikk av å se en å springer flere ganger rundt meg!

hun er redd ku osså

mira er redd for å dra fra meg...pluss at hun HATER skinke--- :)

jaja...det var noen :D

Ingen fobier hos hunden såvidt jeg har funnet...selv er jeg livredd raketter, etter et lite behagelig møte med en oppetter ryggen.Men min fobi har ikke smittet over på Odin hvertfall...han lå midt på gulvet og vekslet mellom å sove og være mongo sist nyttårsaften..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna har en fobi, hun er redd telt! Jeg tuller ikke, når sånne partytelt popper opp der de vanligvis ikke er (i hagen eller treningsstedet eller no') så blir Luna like lav som en dachs og kryper rundt hjørnene.. :) Det høres jo unektelig litt komisk ut, men vi måtte slutte å konkurrere agility pga det.. :D

Charlotte: "Det kommer til å gå sååå bra så!!" :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...