Gå til innhold
Hundesonen.no

Bloggen min


tm100001

Recommended Posts

Nå har jeg akkurat fått meg blogg.

http://paws.blogg.no/

Nå synes jeg ikke den er noe fin, så jeg må ordne designet på den.

Har tenkt at fargene ikke burde være så voldsomme, så man ikke mister fokusen fra bildene. Siden den handler om så mye forskjellig vil jeg ikke ha noen spesielle bilder i headeren, kanskje bare bloggadresse o.l..

Tips til farger/header/design/tilbakemeldinger? :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, glemte jo å skrive jeg var bambi under kommentaren hihi :innocent:

Men det jeg tenkte på er at jeg lager design til Blogg.no ifra html og css. Altså at jeg lager noe mere eget enn det du kan gjøre på siden din med hjelpemiler :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, glemte jo å skrive jeg var bambi under kommentaren hihi :whistle:

Men det jeg tenkte på er at jeg lager design til Blogg.no ifra html og css. Altså at jeg lager noe mere eget enn det du kan gjøre på siden din med hjelpemiler :innocent:

HTML har jeg hørt om. Det hadde jo sikkert vært fint!

Hva er det du kan fikse på med HTML da? :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, sort er best på bildeblogg. På hjemmesiden har jeg de fleste albumsidene på sort bakgrunn, bildene vises best da.

Slik bloggen din ser ut nå sitter jeg på en måte å venter på at bakgrunnen der du har skrevet og har bilder skal lastes ferdig, på en måte, for det skjærer litt i øynene. Ta utgangspunkt i svart, også kan du skifte litt farger her og der, men pass på at det ikke blir skrikende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, sort er best på bildeblogg. På hjemmesiden har jeg de fleste albumsidene på sort bakgrunn, bildene vises best da.

Slik bloggen din ser ut nå sitter jeg på en måte å venter på at bakgrunnen der du har skrevet og har bilder skal lastes ferdig, på en måte, for det skjærer litt i øynene. Ta utgangspunkt i svart, også kan du skifte litt farger her og der, men pass på at det ikke blir skrikende. :)

Sånn som den er nå var bare full fart at jeg trykket på noen farger. Jeg tenkte å ha alt svart, untatt banneret og skrifta. Skrifta kan kanskje være lyseblå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lyseblå slik som i menyen, slik den er nå? Det er fint synes jeg, særlig nå som det blir vinter :)

Tenkte jeg ikke skulle ordne noe før Bambi kanskje kunne kode det, men ordner bare fargene i full fart nå. Må finne ut hvordan man lager banner på Picasa også ;)

Edit: Nå har jeg raskt endret litt på farger. Hvordan ble det synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Planen min har vært å ta bilde av en pote i de forskjellige årstidene og ha i headeren, fordi paws betyr poter på engelsk. Nå har jeg lenge hatt en pote i snø og litt "vinterlig" design, er vel på tide å bytte til noe mer sommeraktig :P

Svart fremhever bildene godt, men i lengden blir det kjedelig og dystert synes jeg. Kanskje grått er en fin farge som ikke er så skrikende?

Jeg har lyst til å lære meg å lage header, men hvor starter jeg? :)

Hva synes dere om at jeg skriver innstillingene og utstyret under bildene?

Er det noe annet dere synes jeg mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...