Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjengen i Trøndelag

Sanne

Recommended Posts

Skrevet

Har muligens lagt inn tidligere, men skriver en ny jeg for jeg kan hvertfall ikke finne den :lol:

Jeg er da Suzanne fra Trondheim. Bor med Caroline, Bamse, Raja, Kompis, Miss, Vitani, Nala, Kiara og Tella.

Er 86 modell.

Litt om meg... Går skole; Skjetlein vgs, linje sports og familiedyr. Skal ta hundelinje til neste år :aww: Interessen min er vel alt som omhandler dyr. Er ekstremt opptatt av dyrevelferd og jobber for Noah. Har hatt en del demonstrasjoner og flere blir det :lol:

Inntil for to mnd siden så visste jeg vel ikke sånn hundre prosent hva jeg ville gjøre med livet mitt. eneste jeg visste at jeg ville jobbe med dyr, da hunder spesielt. Har lenge vært en drøm å starte kennel, og kanskje blir det. Håper det :lol: Men for to mnd siden så bestemte jeg meg for at når jeg er ferdig med skole så skal jeg begynne å forske på epilepsi hos hund! I tillegg skal jeg bli adferdsterapaut hos hund.

Er også veldig interessert i film og begynner å få litt av en samling. Har vel rundt 300 dvd'er nå. I 2010 vil disneyklassiker samlingen også bli komplett :) woho :lol:

Har en nydelig samboer: Caroline som bare er verdens beste

Har to fantastiske hunder: Bamse som er Bichon frisé og Raja som er blanding av Vorsteh og Riesenschnauzer.

Har fem rampete ildere: Kompis, Miss, Vitani, Nala og Kiara.

Har en gretten tarantell: Tella som er en grammostola rosea.

Verdens herligste små fir -og åttebente barn! :aww:

Og så må jeg skrive opp Ulrik også da, for han lever videre i mitt hjerte. Han var den skjønneste Lundehunden på jord. En hund med så stor personlighet at det ikke kan beskrives med ord! Han måtte bare oppleves..

Favorittrasen min er helt klart Lundehund! Vet ikke om jeg kommer til å noensinne skaffe meg en igjen, men jeg antar det, med tid og stunder.

Vet ikke hva mer jeg kan skrive jeg. Det dekket vel, sånn i korte trekk hvertfall, meg og mine :aww:

Skrevet

Velkommen hit!

Vil gjerne se bilder av alle dyra. :aww: Så det var dere som adopterte Raja ja, hun så så herlig ut.

Skal hun være med på skolen i år? Da må du ikke bli skremt hvis jeg bare kommer bort til deg og hilser på dere :lol:

Skrevet

Bilder kommer etterhvert :lol: :lol: Hun er herlig! Rett og slett fantastisk! :aww: Hun skal være med meg til neste år når jeg går hundelinje :aww:

Takker til alle :aww:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...