Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Andebu


Nowisclee

Recommended Posts

Jeg og ei venninne skal hvertfall bort å se på. Er jo ikke lange svippturen hjemmefra Sandefjord så. Er det noen som har noe tidspunkt? Bare lurer på når vi bør være der for å få med oss alle de nydelig valpisene :whistle:

Bedømmelsen starter 09.00 i alle ringene, så vil regne med at det åpner rundt åtte.

09.00: Golden Retriever(4), Labrador Retriever(4) og Nova Scotia Duck Tolling Retriever(4) i ring 1, Chihuahua Korthår(7), Chihuahua Langhår(5), Chinese Crested(5), Chinese Crested Powder Puff(1) i ring 2, Australian Kelpie(1), Australian Shepherd(2), Groenendael(2), Tervueren(3), Briard(2), Lancashire Heeler(1) og Schapendoes(1) i ring 3, Collie Langhåret(1), Shetland Sheepdog(5), Australsk Terrier(1) og Border Terrier(5) i ring 4.

09.30: Berner Sennenhund(2) og Portugisisk Vannhund(8) i ring 1, Russian Toy(2), Irsk Ulvehund(1), Italiensk Mynde(2) og Whippet(2) i ring 2, Welsh Corgi Cardigan(2) & Pembroke(3), Basset Artesien Normand(1), Basset Fauve De Bretagne(1), Rhodesian Ridgeback(3) og Basset Hound(1) i ring 3, Bull Terrier(1), Cairn Terrier(3), Engelsk Toy Terrier(3), Irish Softcoated Wheaten Terrier(1), Jack Russel Terrier(3) og Skotsk Terrier(1) i ring 4.

10.00: Boxer(6), Bullmastiff(1), Dogo Canario(1), Engelsk Bulldog(1) og Grand Danois(4) i ring 1, Bichon Frisé(1), Bichon Havanais(3), Boston Terrier(1), Cavalier King Charles Spaniel(2), Løwchen(1) og Malteser(3) i ring 2, Stabyhoun(1), Ungarsk Vizsla Korthåret(1), Amerikansk Cocker Spaniel(4), Clumber Spaniel(2), Cocker Spaniel(2) og Engelsk Springer Spaniel(4) i ring 3, Staffordshire Bull Terrier(7), Dachshund Langhåret(4), Dachshund Strihåret(1) og Dvergdachshund Korthåret(1) i ring 4.

10.30: Howawart(1), Landseer(3), Pincher(2), Pyreneerhund(1) og Rottweiler(5) i ring 1, Fransk Bulldog(4), Mops(5) og Shih Tzu(5) i ring 2, Welsh Springer Spaniel(5) i ring 3, Etnahund(1), Eurasier(1), Finsk Lapphund(2), Japansk Spisshund(2), Norsk Buhund(1), Norsk Elghund Grå(1), Samojedhund(1) og Shiba(2) i ring 4.

11.00: Dvergpincher(6), Dvergschnauzer Sort/Silver(1) og Newfoundlandshund(6) i ring 1, Papillon(2), Tibetansk Spaniel(4) og Tibetansk Terrier(1) i ring 2, Flat Coated Retriever(11) i ring 3, Mellompuddel(1) og Toypuddel(1) i ring 4.

:wub: (ja, jeg hadde litt lite å drive med akkurat nå. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bullmastiff! Jeg skal sååååå ha med kamera, og Baghera, OG vi skal være der heeeele dagen! Vi tar med stoler. Og kake.

Ja! Og så må du ta bilder av Lundii da! :ahappy: Og selvsagt skal vi være der hele dagen, forhåpentligvis får vi jo være med i gruppa og sånn! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal det være lokaler.. Noen som har noe info om hvordan det er der.?

Trangt... Fire ringer i en hall som ikke er alt for stor...

Det er fin uteplass, men inne er det veldig trangt og kaotisk..

Skal du og? :D Da må jeg prøve å finne deg!

Ja! Tenkte jeg skulle ta meg en tur :P(ikke 100% sikkert ennå, men sender deg meld. om jeg ikke kommer likevel, jeg :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...