Benedicte Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Jeg tenkte å få i gang en ny skrittellingstråd her slik at sonen kan komme i form sammen og motivere hverandre! Tips og spørsmål om hvordan trene utenom og hvordan holde et godt kosthold, kan stilles her. Jeg vil hvertfall prøve å ikke bare gå oftere, men også spise bedre og trene mer! Det fungerer slik at man kjøper seg en skritteller som man nullstiller hver kveld/morgen, og går med hele dagen. Når det er på tide å legge seg ser man hvor mange skritt man har gått og skriver ned resultatet hver dag. Resultatet skrives inn her, og man kan skrive inn for hver dag, men husk å samle opp antall skritt + sum for uke og poste det i denne tråden. Se eksempel nedenfor. KONKURRANSEN VIL VARE FREM TIL 4. JANUAR. DINE 5 BESTE UKER TELLER - OG VINNEREN FÅR EN LITEN PREMIE AV MEG I POSTEN! Så det er bare å begynne å gå folkens! Gå litt ekstra lang tur med hundene, gå til butikken i stedet for å kjøre bil, velg å gå til jobben og lignende. Gå så mye som mulig og prøv å vær bevisst på hvor mye dere går, man kan alltid bli flinkere til å bevege seg mer utendørs Eks: fom mandag 9/11 - tom søndag 15/11 mandag: 14922 skritt tirsdag: 9867 skritt onsdag: 11376 skritt osv... Sum uke: xxxxxx skritt Selv starter jeg på onsdag, da drar jeg inn til byen og kjøper skritteller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 denne skal jeg henge meg på. Lett å gå med hund men ikke så morsomt alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Jeg er med! Vi kan ta med oss hundene og gå av t-banen på Hellerud ellernoe og gå resten av veien hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Jeg er med! Vi kan ta med oss hundene og gå av t-banen på Hellerud ellernoe og gå resten av veien hjem? Ja! Evt Haugerud *fæle minner* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Hvor får man en skritt teller som faktisk fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Hvor får man en skritt teller som faktisk fungerer? Jeg har kjøpt to gode (forskjellige typer) på apoteket, men som jeg har mistet. Kostet ikke mer enn 50-100 kroner heller. Eller hva med sportsbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Hvor får man en skritt teller som faktisk fungerer? Jeg anbefaler en skritteller som heter Omron Walking Style II. Den koster ca. 200 kroner i sportsbutikk, men teller skritt nøye, nuller seg ikke ut og sparer på tallene i en uke. I tillegg teller den antall forbrukte kalorier, lengde du har gått og hvor lenge du har gått sammenhengende. Jeg elsker min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Så kult, morsomt å få vite hvor mye man går i løpet av en dag / uke (Hvor kjøper man skritteller og hvor mye koster det ca? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Jeg anbefaler en skritteller som heter Omron Walking Style II. Den koster ca. 200 kroner i sportsbutikk, men teller skritt nøye, nuller seg ikke ut og sparer på tallene i en uke. I tillegg teller den antall forbrukte kalorier, lengde du har gått og hvor lenge du har gått sammenhengende. Jeg elsker min Okei takk Kan man løpe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Okei takk Kan man løpe med den? Løpe, jogge, gå, spinne (da teller den jo ikke helt nøyaktig da, men anyways). Funker til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 kanskje jeg skal utnytte denne tråden til litt pushing for økt trening? må bare finne igjen skrittelleren min... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Jeg og vil! Skal bare først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Her tror jeg det er på tide å tørke støvet av skrittelleren og skifte batterier. Konkurranser kommer på feil tidspunkt da, midt i eksamenslesingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 *Leter etter skrittelleren* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Her tror jeg det er på tide å tørke støvet av skrittelleren og skifte batterier. Konkurranser kommer på feil tidspunkt da, midt i eksamenslesingen Desto bedre unnskyldning for å ta seg fri fra lesing og stress med en god tur i skogen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Jeg skal kjøpe skritteller i morgen! Starter det alltid på mandager, eller kan man hoppe inn midt i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Jeg skal kjøpe skritteller i morgen! Starter det alltid på mandager, eller kan man hoppe inn midt i uka? Du kan for eksempel ta fom. onsdag - tom. tirsdag, eller fom. søndag - tom. lørdag Bare husk å skrive det ned i denne tråden når du samler sammen hvor mye du har gått den uken. Men starter du en søndag må du alltid telle uken fra og med søndag, slik at ikke folk kan skippe dager osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Jeg anbefaler en skritteller som heter Omron Walking Style II. Den koster ca. 200 kroner i sportsbutikk, men teller skritt nøye, nuller seg ikke ut og sparer på tallene i en uke. I tillegg teller den antall forbrukte kalorier, lengde du har gått og hvor lenge du har gått sammenhengende. Jeg elsker min den er super andre skrittellere kan man jo bare riste på også teller den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 den er super andre skrittellere kan man jo bare riste på også teller den... Ja, det har jeg opplevd Fant den ikke idag, så får lete på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 æsj, jeg får begynne neste uke da.. Jeg har allerede gått 12546 skritt på jobb idag, utenom det har jeg vært i skauen i to timer med vofsen. Og skal sykle hjem.. blir nok mosjon idag ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 Får begynne jeg da Det blir slappe dager på skolen, men har fått gått en god tur. fredag 13/22: 16292 skritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 14. November 2009 Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 ånei. Nå har skrittelleren min tatt kvelden. Den teller ikke alle skrittene mine, bare noen. Og nå er den helt poff. Får se om jeg må kjøpe meg en ny likevel Men uansett, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2009 Nå må dere få kjøpt skrittellere snart! Lørdag: 12555 skritt Søndag: 12482 skritt Mandag: 14673 skritt Tirsdag: 14126 skritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. November 2009 Rapporter Share Skrevet 17. November 2009 Mandag: 15733 Tirsdag: Glemte å ta den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. November 2009 Rapporter Share Skrevet 18. November 2009 Jeg er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar