Gå til innhold
Hundesonen.no

Uhm.. Treet dunka?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Ja, altså.. Beklager at jeg ikke kom på en bedre emnetittel, men..

Jeg var på tur med hundene tidligere i dag. Vi går bl.a. gjennom en sånn barskog, typisk barskog, med masse stammer bare, sånn at hvis noen står helt stille inni der, så legger man ikke merke til de, fordi det er så mange stammer. Hundene går løse med langliner hengene etter. Vi går forbi et tre, det var et helt vanlig tre, bortsett fra at det dunka! Altså, det lagde bankelyder! Jeg trodde kanskje det var noe langlina til Baghera ble slept over, siden han gikk bortover, og langlina hans ble slept etter, over røttene på treet, men da det ikke var mere langline, så fortsatte bankingen! Jeg kikket jo (selvsagt) oppover stammen, og det var ikke noe som jeg kunne se, ihvertfall. Nemi la også merke til det her, og løp rundt treet for å se hva det var. Ho fant jo heller ikke noe, så ho ble frustrert og hoppa litt rundt. Det var ikke sånn hakkespettbanking, og det hørtes ut som om det kom innenfra treet. Da jeg tok på stammen, så vibrerte det ganske kraftig også. Treet så forresten ganske dødt ut, det var ikke noe særlig med nåler oppover på det.

Noen som vet hva som skjedde? :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noen som ville ut, troll eller monster eller sånn trenymfe, dryade tror jeg de heter? Hjalp du ikke vedkommende da? Eller det kunne vært en innelåst ekorn eller fengslet ugle eller fuktig treverk som bøyer seg eller maur eller noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ekkorn?

:flowers: Jentene mine ligger da virkelig her!

Men fra spøk til revolver. Nå som kulde grader kommer og går litt så kan sevjen "slå seg" inni treet. Da høres det ut om den smeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er terrorister som har fanget nordmenn inni trær!

That makes sense! Vi var på et jorde rett etterpå, som er rett ved siden av flyplassen, langs flystripa, også kom det en bil som kjørte saaaaakte (inne på flyplassområdet) og skikkelig glodde. Trodde sikkert jeg var terrorist. :flowers:

:whistle: Jentene mine ligger da virkelig her!

Men fra spøk til revolver. Nå som kulde grader kommer og går litt så kan sevjen "slå seg" inni treet. Da høres det ut om den smeller.

Hm. Kanskje det var det, da. Men det var bare ett tre, og det var ikke så høyt?

Shit! Jeg hadde blitt livredd! :ahappy:

Det var litt freaky! Jeg turte ikke ha handa på det så lenge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en bankeånd...

Hmf!

Var nok scratch fra istid som banket nøtta si, eller prøvde å få den løs fra sevja... :ahappy:

Hmf!

Camilla, nå må du slutte å se på skumle filmer med din gale fantasi. Først banker musene tilbake til deg, og nå trærne?! :rolleyes2:

HMF! PELL DEG HIT SÅ JEG KAN BEVISE DET!!1

Jeg er seriøs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være som noen andre sa her, sevjen som gjør det. Kan jo hende de andre trærne ikke har så mye sevje i seg, eller at de alt har dunket seg ferdig, eller noe slikt. Eller en litt "slow" hakkespett i toppen av treet. *flire*

Ellers så vet jeg faktisk ikke, og det hørtes ganske creepy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være som noen andre sa her, sevjen som gjør det. Kan jo hende de andre trærne ikke har så mye sevje i seg, eller at de alt har dunket seg ferdig, eller noe slikt. Eller en litt "slow" hakkespett i toppen av treet. *flire*

Ellers så vet jeg faktisk ikke, og det hørtes ganske creepy ut!

Hah, nei, jeg veit ikke. Jeg kommer jo sikkert ikke til å finne igjen det treet uansett. Eller, hvis jeg går samme veien så finner jeg det jo sikkert. Men hva er vits, jeg blir jo bare stempla som en gærning. :ahappy:

Nå må dere slutte å mobbe Soppen. *hytte med neven* :P

Jeg hadde blitt livredd jeg, hvis et tre plutselig hadde begynt å dunke. :rolleyes2: Hadde sikkert løpt langt vekk.

:)

Haha, det var som sagt litt freaky. Men så er jeg jo sinnsykt nysgjerrig og da, så jeg kunne jo ikke bare stikke uten å PRØVE å sjekke, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...