Gå til innhold
Hundesonen.no

Farge på banneret mitt?


Margrete

Farge på banner?   

57 stemmer

  1. 1.

    • Sort?
      14
    • Brunt?
      23
    • Grønt?
      20


Recommended Posts

Jeg vil ikke ha sort banner, og trodde jeg hadde laget det brunt.... nå mener enkelte at det er sort. Ergo må vi nok stemme på dette :rolleyes2: Noen gir seg nemlig ikke, så dette er en avstemming som også dreier seg om ett vennskap :D

Ja altså på hjemmesiden min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte sort. Men det er allikevel ikke sort.

Du har en meget mørk grønnsvart farge på banneret og ved bare ett pittelite feiljustering på en pc-skjerm så ser den fargen svart ut. Men jeg gjorde det så såre simpelt at jeg print screenet hjemmesiden din, tok den opp i ps og tok fargesjekk der.

og den minst mørke fargekoden jeg fikk var R=34 G=34 B=24 og det etter å ha saumfart banneret ditt. Men ofteste fargekode som dukker opp er R=2 G=1 B=0 (selvfølgelig flere å da du har en rekkevidde med forskjellige nyanser i banneret.) Det vil tilsi at fargen er nærmest svart. Svart = RGB = 0 :D Det kan derimot ikke krangles på! :P

Det skal nok bare en liten nyanse justering til også har du en veldig fin farge på banneret :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete, du må endre farge, folk her blir jo tussete :D

Jepp, ser meg nødt til det!

og den minst mørke fargekoden jeg fikk var R=34 G=34 B=24 og det etter å ha saumfart banneret ditt. Men ofteste fargekode som dukker opp er R=2 G=1 B=0 (selvfølgelig flere å da du har en rekkevidde med forskjellige nyanser i banneret.) Det vil tilsi at fargen er nærmest svart. Svart = RGB = 0 :P Det kan derimot ikke krangles på! :P

*ler* Skjønner jeg rett og slett må få en annen farge her.

Og nå blir den grønn for tenke, i forskjellige fargenyanser for tenk :whistle:

Takk for hjelpen... vennskapet sto til redning! Hun smisket seg inn igjen *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...