Gå til innhold
Hundesonen.no

dragcave

Lola Pagola

Recommended Posts

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

jeg har og tre voksne drager nå :P Høstdragen Leaf skal sammen med en heldig utkåred danne grunnstrammen for vandalmis-oppdrettet :hug: hihi *barnslig med gøy*

Liste over steder der man kan legge inn dragene for å få klikk. Noen flere? (kopier da listen og legg til din(e) link(er) :icon_redface:

http://www.sotidragon.net

http://www.eggswillbedragons.com

http://www.dailydragonfix.com (må registrere seg og klikke på 20 egg om dagen. Har bare brukt denne, og funker fett)

Skrevet

Jeg vil også avle! :P

Edit: VRÆÆÆÆÆÆÆL! To av mine har blitt voksne! *hopper opp og ned* Nå skal det AVLES! :icon_redface:

Edit2: Jeg bruker også bare dailydragonfix. Veldig fornøyd! Jeg klikker alltid på mer enn 20 om dagen. :hug:

Skrevet
Jeg vil også avle! :)

Edit: VRÆÆÆÆÆÆÆL! To av mine har blitt voksne! *hopper opp og ned* Nå skal det AVLES! :)

Edit2: Jeg bruker også bare dailydragonfix. Veldig fornøyd! Jeg klikker alltid på mer enn 20 om dagen. :)

bruker dailydragonfix jeg også, og tror egentlig det blir flaut mange klikk i løpet av en dag! :)

Hekta, jeg????? Åå, neida... :):)

Skrevet
Min heter Soppen!

Edit: LOLA! Hvorfor har du fire hatchlings OG tre egg?! Jeg får ikke ha fler egg jeg "for jeg syns det er nok med fire hatchlings". RIPOFF!

Jeg får heller ikke ha mer enn 4 hatchlings også har jeg ett egg med sprekk i nå :) vil ha flere egg :) pluss 2 voksne nå, men det er to gutter da :)

så blir dårlig med avl ennå :)

I går hadde jeg over 200 klikk på dailydragonfix. I dag har jeg 86, tror jeg. :D

hvis du snes det er "fluat mange" tørr ikke jeg si hvor mange klikk jeg har i dag :):)

Skrevet

Det tror jeg ikke går, men du må jo klikke på minst 20 egg hver dag, og det må alle andre gjøre og, ergo er det noen som klikker på dine egg og.

Eller mente du eggene dine på dragcave?

Legg inn linken som kode her, forumet vil visst ikke ha linker med dragcave i seg :/

Sånn: xxx/user/vandalmis

Skrevet
Min scroll er Bc-stitch om noen vil kikke eller klikke litt :whistle:

Fy søren så mange drager du hadde :wub: holdt på lenge?? og hvordan får du sortert de slik?? mine er bare hulter til bulter nedover de :innocent:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det kun er 1 eller 2 klikk på mine, når jeg klikket over 200 på dailydragonfix i går og det samme i dag. :innocent:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor det kun er 1 eller 2 klikk på mine, når jeg klikket over 200 på dailydragonfix i går og det samme i dag. :innocent:

Men har du registrert de, da? Hvis du går på "account info", er det egg der da?

Skrevet
Men har du registrert de, da? Hvis du går på "account info", er det egg der da?

Nei, det er ingen egg der. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal registere dem. Hvor er koden?

Skrevet

Aha, tusen takk! :drool:

- Det har ikke kommet noen sprekker engang! :ahappy: Og jeg som har klikket på 2500 egg i dag... Egentlig skjønner jeg ikke helt hvordan dette fungerer. :lol:

Skrevet

jupp, det er det :drool: Men det tar sin tid altså, og du må huske og klikke hver dag på 20 egg ellers forsvinner dine derfra :ahappy: tar kanskje en uke og klekke ferdig en drage tror jeg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...