Benedicte Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Hvor kan man bestille genser eller t-skjorte med egen tekst på? Helst nettbutikk. Bestilte fra spreadshirt en gang, men det ble jo 200kr i toll i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Du kan jo lage selv? Kjøpe slik spesialpapir (chlas olson har det bla. )som du printer ut teksten/bildet du vil ha på t-skjorten, og så kan du stryke på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Fotoknudsen og Elite foto har slikt, men om det er bra er en annen ting. Jeg går media linjen og her kan vi lage t-skjorter med eget trykk på for rundt 200kr og på gamle skolen min kunne vi få de for bare 60 kr. Så jeg har tenkt å lage en slik og sende til de fra gamle klassen min og be de lage en for meg Men jeg har tenkt å se om de på den skolen jeg går på nå er finere. Bedre å betale litt mer for en finere t-skjorte. Jeg vet at de på den gamle skolen min fikk en slags kant rundt "bilde". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Jeg bestiller mine på Nordicprint, bra kvalitet i klær og trykk. Ikke så verst pris og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Schnauzerklubben brukte vistaprint til hundefestivalen. Ikke kjempekvalitet på den enkleste t-skjortene dog, men det var rask levering og pent trykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Takk for svar! Jeg har jo sett din Martine, om det er den mørkeblå med gullskrift du har derfra? Den er jo veldig fin. Hvordan er det med porto der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2009 Cafepress.com pleier å komme under tollgrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar