Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Var et par jeg skulle signert, som Simon Cowell, James Marsters (dog kun i rollen som Spike), Heath Ledger m.fler - men gadd ikje qoute alle. :)

Tre stykker til som gjør seg godt på skjermen:

Jensen Ackles

564694606_cd3510ec63.jpg

Eddie Cahill

20090429cahill09.jpg

Terrance Zdunich

2941658779_d3f1c3fa10.jpg

Skrevet
Er du ironisk eller? Det bildet forklarer jo alt :D

Forklarer hva da? At han har fæle, digre, buskete øyenbryn, en flat,m merkelig, lite pen nese, og rett og slett et lite pent ansikt? :) Ble skikkelig skuffet over at det var han som spilte Edward, selv om filmen i seg selv var ok. Vampyrene skal liksom være overjordisk, eksepsjonelt vakre, jeg synes IKKE han der er vakker i det hele tett. :D:) Så det så. Men selvsagt, hver sin smak!

Billie%20Joe%20GD.jpg

:)

Åh, den kan jeg være med på jah! *siklepå*

Skrevet
*Dø på seg av latter*

Eggstokkene RINGLER? :lol::aww::lol:

Får sette i gang litt mer ringling da:

Ja, de ringler ja *fnis* :aww: Jeg skulle øønske jeg var Bella *sukk* (lurer på om noen andre jenter har tenkt det før meg? :lol:). Tusen hjertelig takk for flere bilder :aww::lol: Og Heath Ledger hadde et nydelig smil, ja. Det er utrolig leit at han ikke finnes lenger. The best die young:(

Skrevet
Ellers så hadde denne karen her det beste smilet ever:

heath.jpg

Oh Yes!

Og jeg må si meg enig ang Pattinson-fyren og, pen?! Hvor hen?? :aww:

Skrevet

Jeg skal forklare dere hvor han er pen ... Øynene, leppene, kjeven, haken, håret, kroppen, stemmen, aksenten, kinnbeina, armene, smilet .... Sukk .... Jeg føler meg som en fjortenåring igjen:p

Skrevet
Jeg skal forklare dere hvor han er pen ... Øynene, leppene, kjeven, haken, håret, kroppen, stemmen, aksenten, kinnbeina, armene, smilet .... Sukk .... Jeg føler meg som en fjortenåring igjen:p

*ler* syns han var lite attraktiv selv... så så jeg Twilight... og han var ikke så ille gale der... men kan ikke akkurat forvente at han skal gå rundt med bleikis sminke og kontaktlinser forever...

Ellers var det en del bra mannebein her inne... :aww: *fortsette å lese til eksamen, etter siklerunde i drømmemannetråden*

Skrevet

Pattinson er ikke så ille, i motsetning til mange andre fyrer i tråden :aww: Gutter skal være SØTE også! Man skal kunne si "åå, så søøt" :lol:

Edit: Men de skal DEFINITIVT ikke være femi sosser som går i rosa genser!

Skrevet
Neineinei! Tror du forveksler mannfolk med valper her jeg :aww:

*Ler* Enig! Selv om mange sikkert vil si at Robert Pattinson er søt, så synes jeg egentlig ikke det. Han er pen og kjekk- noe helt annet. Men han er også et unntak, for egentlig vil jeg ha de enda mer mannete:p

Skrevet

Dagdrøm nr. 1: Jeg vandrer nedover gaten i London (hvorfor jeg er der, er hittil uvisst). Rundt et gatehjørne kræsjer jeg inn i en som bærer en appelsinjuice. Han søler over hele min t-skjorte. Jeg ser at det er Robert Pattinson, men er mest opptatt av t-skjorten (hm, jeg ville nok egentlig ha ligget i en dam på asfalten allerede på dette tidspunkt). Robert spør om jeg vil være med han hjem for å ta et bad og skifte t-skjorte. Hendig nok har jeg nemlig akkurat shoppet en ny en. Jeg takker ja, og Robert blir instantly forelsket i meg. Vi lever lykkelig ever after.

Dagdrøm nr. 2: Jeg blir hyret inn som vaskehjelpvikar i en leilighet i London. Jeg kommer dit, og møter en oppgitt Robert Pattinson, som har skrivesperre. Han jobber nemlig med sitt nye album. Jeg hjelper han. Vi blir forelsket. Vi lever lykkelig ever after.

:aww:

Skrevet
Hadde ikke hatt noe i mot å våkne opp til dette synet hver dag:

robert-pattinson-gq-2-thumb-437x325.jpg

*ringler litt her også*

Men han måtte helst beholdt klærne på. :lol:

robert_pattinson_underwear_photo_322x436.jpg

Og hatt ben :aww: Men altså han ser litt yngre ut her..

Dagdrøm nr. 1: Jeg vandrer nedover gaten i London (hvorfor jeg er der, er hittil uvisst). Rundt et gatehjørne kræsjer jeg inn i en som bærer en appelsinjuice. Han søler over hele min t-skjorte. Jeg ser at det er Robert Pattinson, men er mest opptatt av t-skjorten (hm, jeg ville nok egentlig ha ligget i en dam på asfalten allerede på dette tidspunkt). Robert spør om jeg vil være med han hjem for å ta et bad og skifte t-skjorte. Hendig nok har jeg nemlig akkurat shoppet en ny en. Jeg takker ja, og Robert blir instantly forelsket i meg. Vi lever lykkelig ever after.

Dagdrøm nr. 2: Jeg blir hyret inn som vaskehjelpvikar i en leilighet i London. Jeg kommer dit, og møter en oppgitt Robert Pattinson, som har skrivesperre. Han jobber nemlig med sitt nye album. Jeg hjelper han. Vi blir forelsket. Vi lever lykkelig ever after.

:lol:

:aww: Dette var altså hentet fra to filmer, den ene en omvendt Notting Hill og den andre Music and Lyrics.

Selv har jeg en ting for Aussi's :aww:

Noen som har sett Dyrlegen på Bondi Beach?

bv-bondi-vet-003-288x375.jpg

heath-ledger1.jpg

også gutta i den australsk ranch serien..åååh kommer ikke på det nå.. Må finne senere.

Jeg har vel skrevet en gang at det ikke fins håp i england, men det er pga dem låser slike som dette inne i eget isolat eller tvansgflytter dem til statene.

christian-bale.jpg

Skrevet
*ringler litt her også*

:aww: Dette var altså hentet fra to filmer, den ene en omvendt Notting Hill og den andre Music and Lyrics.

Må hente inspirasjon noenstedsfra :lol:

Skrevet
Jeg vil se Jude Law som vampyr i en av Twilight-filmene. Vet ikke helt hvem han skulle vært, og strengt tatt er han kanskje litt for gammel og, men jeg synes han hadde vært en perfekt vampyr *sikle*

Ahh.... Det hadde vært en virkelig perfekt vampyr! HAN kunne jeg godt tenkt meg å leve for alltid sammen med *sikle* Dessuten, da kunne det ha blitt noe med denne ideen om at vampyrer skal være "overnaturlig vakre", det er en betegnelse jeg skjønte var vanskelig å beskrive da jeg så filmen :aww: Vakke mye overnaturlig der i gården, bare vanlige og noen litt hot'e mennesker.

fasl03_dicaprio0705.jpg

Til tider litt sukkersøt, men fortsatt: NAM! De to siste bildene er vel over 10 år gamle. Var litt yngre der :lol:

Og hva har de gjort med denne svanen? Død eller bare dopa? Fikk litt "ugg" av det bildet jeg.

Er du ironisk eller? Det bildet forklarer jo alt :lol:

Enig med du! Mannen var lekker der.

:aww:

Jeg også, jeg også! Og jeg har ingen bonde jeg skal gifte meg med. Så HANDS-OFF! Eller evt, finn meg en bedre erstatning :aww:

Skrevet

Åh nå kom jeg på hvilken serie det var: McLeods daughters.

Nick

myles.jpg

Dave

guys_dave2.jpg

Eller Hugh Jackman

hugh_jackman1226353405.jpg

Tror det er meningen jeg skal finne en gubbe i Australia jeg :aww:

Skrevet
Og hatt ben :lol: Men altså han ser litt yngre ut her..

Ja, han er sikkert det. Det var bare et bilde som kom frem når jeg googlet for å finne det første. :lol:

christian-bale.jpg

Han er fiiin han ja.. :aww:

Eller Hugh Jackman

Hadde nok ikke sparka han ut av loppekassen nei. :aww:

Skrevet

Det er greit at han er litt ung og sånt, men jeg kunne godt tatt han her også jeg :aww: :

zac.jpg

Noen som har sett Dyrlegen på Bondi Beach?

Oh yeah! Han er min! Ikke prøv deg!

Skrevet
Ahh.... Det hadde vært en virkelig perfekt vampyr! HAN kunne jeg godt tenkt meg å leve for alltid sammen med *sikle* Dessuten, da kunne det ha blitt noe med denne ideen om at vampyrer skal være "overnaturlig vakre", det er en betegnelse jeg skjønte var vanskelig å beskrive da jeg så filmen :aww: Vakke mye overnaturlig der i gården, bare vanlige og noen litt hot'e mennesker.

Jeg også, jeg også! Og jeg har ingen bonde jeg skal gifte meg med. Så HANDS-OFF! Eller evt, finn meg en bedre erstatning :lol:

Relativt enig i det første, JEG synes nå de er ganske lekre hele gjengen (James f.eks ... Hawt), men Jude Law hadde gjort seg gitt. Når det gjelder bonden min så er jo han tross alt verdens beste, men han er ikke Robert Pattinson allikevel altså :aww: Jeg kunne godt fått hans barn (og får å få det må man øve mye har jeg hørt :lol: ) og levd evig sammen med han, jeg.

Eller Hugh Jackman

Tror det er meningen jeg skal finne en gubbe i Australia jeg :lol:

Hugh Jackman :aww:

Skrevet

*Flir* Hvem hadde trodd at denne tråden skulle bli så lang da den først ble laget? :ahappy:

jude_law_96.jpg

Jeg kan se vampyren i han, jeg :D

Ellers er jo Pattinson en favoritt ;)

Jasper kanskje :D

Skrevet
jude_law_96.jpg

Jeg kan se vampyren i han, jeg :D

Ellers er jo Pattinson en favoritt :ahappy:

Kan se ham som det meste jeg :D

Skrevet
*Flir* Hvem hadde trodd at denne tråden skulle bli så lang da den først ble laget? :ahappy:

Jasper kanskje :D

Akkurat det tenkte jeg og- Jasper kanskje. Men han er litt for gammel, jeg tviholder på det jeg altså. Så han måtte isåfall vært en av Volturiene ... Hmm ...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...