Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

Sattan, ja! Da sklir jeg av stolen sammen med Vala lett!

*Dytte Synnøve ned fra stolen*

eric_northman.jpg

eric_northman.jpg

normal_EricNorthman__001_HBO.jpg

alexander-skarsgardtrueblood-season2.jpg

Mr-January-eric-northman-7221354-492-604.jpg

Og når vi først er inne på true blood mannfolk, så syns jeg ikke han her er så ille å se på heller:

*snip*

Storebroren hans var penere, syns jeg.

Ikke så verst han heller nei, men litt for søt :hmm:

River Phoenix var ikke så verst nei. Hadde til og med denne plakaten på veggen for en del år siden :ahappy: :

10048177A~River-Phoenix-Posters.jpg

Men det er noe spesielt med J. Phoenix altså!

Edit:

Gjett om jeg skal se denne filmen altså! :)

Sherlock%20Holmes%20character%20posters%20of%20Robert%20Downey%20Jr%20as%20Sherlock%20and%20Jude%20Law%20and%20Watson.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Og når vi først er inne på true blood mannfolk, så syns jeg ikke han her er så ille å se på heller:

jason-stackhouse-ryan-kwanten.jpg

Nei, men han er jo så sinnsykt dum :ahappy: Det er liksom ikke så tiltrekkende.

Mr-January-eric-northman-7221354-492-604.jpg

*nynner* Give me, give me, give me a man afther midnight!

Virkelig sikle verdig når han fikk bort det lange håret i øynene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dytte Synnøve ned fra stolen*

Hah! Ekte kvinner trenger ikke dyttes - Vi fikser det nemlig helt på egenhånd :hmm:

Eh...

Edit:

Gjett om jeg skal se denne filmen altså! :ahappy:

Sherlock%20Holmes%20character%20posters%20of%20Robert%20Downey%20Jr%20as%20Sherlock%20and%20Jude%20Law%20and%20Watson.jpg

YUMMI!! Lekreste guttene!

Den filmen har jeg ikke fått med meg engang?? Her blir det liksom bare informert om Twilight, Blåfjell og eh.. ett eller annet til. Ikke at det er noe galt med Twilight, hørte rykter om ny regissør, så da kan det jo være at jeg liker denne filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Ekte kvinner trenger ikke dyttes - Vi fikser det nemlig helt på egenhånd :hmm:

Eh...

YUMMI! Lekreste guttene!

Den filmen har jeg ikke fått med meg engang?? Her blir det liksom bare informert om Twilight, Blåfjell og eh.. ett eller annet til. Ikke at det er noe galt med Twilight, hørte rykter om ny regissør, så da kan det jo være at jeg liker denne filmen :)

Her er trailer hvis du er nysgjerrig :ahappy:

http://www.youtube.com/watch?v=QUQbmFAE5WI

*Slurp*

Har premiere 26. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er trailer hvis du er nysgjerrig :ahappy:

http://www.youtube.com/watch?v=QUQbmFAE5WI

*Slurp*

Har premiere 26. desember.

Oh man! Det var mye bra syn for såre øyne (eller noe i den duren). Men jeg lurer nå litt på hvorvidt jeg kommer til å "kjøpe" Robert som Sherlock Holmes liksom. Han passer ikke overens med tidligere utgaver av karakteren. Robert er mer rufsete og jah... levende *SLURP!* En sexy Sherlock faktisk *lol*

Uansett, bryr meg ikke akkurat stort nå- denne filmen SKAL jeg se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dytte Synnøve ned fra stolen*

*klippe lekre bilder*

Ikke så verst han heller nei, men litt for søt :hmm:

River Phoenix var ikke så verst nei. Hadde til og med denne plakaten på veggen for en del år siden :ahappy: :

10048177A~River-Phoenix-Posters.jpg

Men det er noe spesielt med J. Phoenix altså!

Enig i grunn, men han er da ikke vond å se på selv om han er litt for søt. :)

Jeg syns ikke det er noe spesielt med J. Phoenix jeg, vet ikke helt hva det er men det er noe med ansiktet jeg ikke liker. Føler av og til jeg er den eneste. :)

Nei, men han er jo så sinnsykt dum :) Det er liksom ikke så tiltrekkende.

*ler* nå skulle vi jo ikke bry oss med hva som var inni hodet da. :)

Enig. Han er kjekk ja! Men karakteren i serien har gjort at jeg ikke er så stor fan.. :) hehe. Han er litt for ung-rundbrenner-type.

Forsåvidt enig, han er ikke den skarpeste kniven i skuffen - heller motsatt. Og at han er rundbrennertype plager ikke meg, heller det at han ikker av de smarteste. Men utseendet har han da med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke alle der som var sexy? Han der som spiller House f.eks er jo ikke spesielt sexy, han er bare kul fordi han spiller House.. Men kul er ikke det samme som sexy :ahappy:

Han er jo ikke usexy heller :drool: Jeg tror House er det beste eksempelet på at arrogant er tiltrekkende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke usexy heller :ahappy: Jeg tror House er det beste eksempelet på at arrogant er tiltrekkende :drool:

Jeg er forholdsvis sikker på at jeg ville synes at House var en motbydelig fyr om jeg møtte han RL. Det er mye som er underholdende på tv, men som ikke akkurat får mine eggstokker til å ringle, ihvertfall.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit, dette handler da ikke om dømme gutter, dette forumet her.

Om du tenker forumet generelt så er denne tråden plassert under "alt mulig" :ahappy: Så om du ikke liker *ikke hunde relaterte tråder* så anbefaler jeg deg å ikke kikke innom altmulig :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.... han har vi jo helt glemt!

Egentlig jenter, så har sikletråden bydd på mangt et godt skue. Men kanskje vi skulle finne noen i nærmere omgivelser vi kan få øynene opp for, dere vet - sånne virkelige personer (*flire litt*)? Eller er det bare sånn man har behov for en avstandsgreie av og til?

Kunne nok vært en idé, men, nr1 så er det vanskelig å finne sikleverdige gutter i nærområdet som oftest, og nr2 så er det vanskelig med sånne i nærområdet for de er jo faktisk innenfor tilgjengelig område, og da ønsker man seg mer enn å bare sikle over utseendet deres, og det er mye vanskeligere enn å bare se fine bilder eller pene menner på film. :D

Jeg har forøvrig en greie for han her:

mr_darcy.jpg

Jaaaa, han er deeeeilig! :( Også så herlig arrogant/usikker/søt! :ahappy: (I filmen Pride and Prejudice, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...