Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårligste film


JailyTina

Recommended Posts

Tideland. Mange synes denne er fin, men jeg kjedet meg noe sinnsykt.

Gi deg da, har du aldri sett dårligere?? Jeg synes den var veldig bra jeg. Men jeg liker den typen filmer og da.

Hmm dårligste ja.. dårligste jeg har sett nå nylig var Sector 9 (var det det den het?) med romvesener som hadde kolonisert i afrika. Driiitdårlig.

Den dårligste jeg har sett noen gang, vanskelig å svare på, har sett skremmende mye dårlig, bla. endel onsdagsfilmer på TVN :whistle:

Må tenke litt på denne gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en film mens jeg gikk på barneskolen/tidlig ungdomsskolen som var så suverent dårlig at jeg husker den enda! Den het Hjemkomsten til Bountyfield eller noe sånt og var en tragisk blanding av tragisk tragedie og tragisk komedie. Historien i seg selv var fantastisk passende for en 12åring (eller deromkring) og handlet om ei gammel dame som ville hjem til huset sitt før hun døde. Inni den historien var det ei som prøvde å begå selvmord på en mengde mislykkede måter. Mulig den hadde vært bedre nå...?

Ellers har jeg jo sett fryktelig mye dårlig av film opp gjennom åra. Som regel ser jeg alltid ferdig en film uansett hvor ille det er (jeg og min venninne var de eneste som satt igjen i kinosalen til slutt på filmen over!). Den eneste filmen jeg ikke har orket å se ferdig er Jeepers Creepers. Selv om jeg liker grøss og gru og skrekk så ble jeg så utrolig irritert på hovedpersonene (?) i denne filmen at jeg ikke orket å se mer enn et kvarter eller så! Aaaargh! Blir sint bare jeg tenker på den filmen.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke navnet,men det var en grøsser som er laget for noen år siden. Sånn egentlig har jeg sett uhyre mange dårlige grøssere som er laget i nyere tid, hvor blir det av dem som skremmer livskiten av deg liksom? :ahappy:

Også må jeg nevne s.o.s hawaii, bare fordi jeg husker den og at den er skikkelig elendig :whistle:

Og ang skuespillere så har det så mye å si! Jeg kjenner jeg gruer meg litt til New Moon, for den scenen hvor hun sier; "kiss me" gjør meg dårlig,rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er veldig kjip mot norsk filmproduksjon (og regissøren som jeg desverre kjenner), men jeg må si at Villmark er det absolutt verste skvipet jeg noensinne har vært tvunget til å se... Satt i kinosalen på premieren og lurte på om det var noe fornuftig sted jeg kunne henge meg med pappas slips. Holdt med andre ord på å omkomme av kjedsomhet...

Og på en gooood andreplass kommer faktisk hele serien til Varg Veum... Bøkene er grei, men filmene synes jeg er elendig.... Norsk er med andre ord uuut her i heimen, haha... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SERIØST???????? Den ligger faktisk ganske rundt toppen på mine favorittfilmer. Synes den er fantastisk bra jeg.

Folk har jo forskjellig filmsmak. :ahappy: Eneste grunnen til at jeg gadd å se den ferdig var at jeg kjøpte den (for 30 kroner altså) etter at en venninne anbefalte meg den, så da følte jeg at jeg måtte se hele. :whistle:

Og på en gooood andreplass kommer faktisk hele serien til Varg Veum... Bøkene er grei, men filmene synes jeg er elendig.... Norsk er med andre ord uuut her i heimen, haha... !

Jeg kan heller ikke fordra Varg Veum. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl Harbour

:whistle: Greit- det er ikke en veldig god film- men har du ikke sett dårligere?

American History X

:ahappy: :ahappy: Hvorfor det'a? Lenge siden jeg har sett den, men den er jo egentlig en god film, trodde jeg?

Den dårligste filmen jeg har sett må være en som heter Scary Video. Den er helt forferdelig, forferdelig tragisk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp klipp*

Ellers har jeg jo sett fryktelig mye dårlig av film opp gjennom åra. Som regel ser jeg alltid ferdig en film uansett hvor ille det er (jeg og min venninne var de eneste som satt igjen i kinosalen til slutt på filmen over!). Den eneste filmen jeg ikke har orket å se ferdig er Jeepers Creepers. Selv om jeg liker grøss og gru og skrekk så ble jeg så utrolig irritert på hovedpersonene (?) i denne filmen at jeg ikke orket å se mer enn et kvarter eller så! Aaaargh! Blir sint bare jeg tenker på den filmen.... :whistle:

Oh yes! Jeepers Creepers ble jeg også kjempe irritert av å se på! Så aldri den ferdig... :ahappy:

American History X

Seriøst? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle::ahappy: Hvorfor det'a? Lenge siden jeg har sett den, men den er jo egentlig en god film, trodde jeg?

Tjaaa. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forklare det. Men om man har behov for å se en film som avbilder nynazisme på en måte bare hollywood kan - så må man gjerne det. Jeg synes derimot man skal informere om at det ikke har en eneste rot i virkeligheten. Og hvis målet er å skape negative holdninger til nynazismen så fungerer det jo for all del. Sist jeg sjekket er det dog enda bedre å ha en rot i virkeligheten, i stedet for å få folk til å tro at nynazisme er synonymt med skallete gubber, bukseseler og militærboots. Skal man lage en film mot nynazisme må man ta den ved roten og avbilde nynazismen slik den virkelig er, i stedet for å lage en avbildning som ikke finnes i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forklare det. Men om man har behov for å se en film som avbilder nynazisme på en måte bare hollywood kan - så må man gjerne det. Jeg synes derimot man skal informere om at det ikke har en eneste rot i virkeligheten. Og hvis målet er å skape negative holdninger til nynazismen så fungerer det jo for all del. Sist jeg sjekket er det dog enda bedre å ha en rot i virkeligheten, i stedet for å få folk til å tro at nynazisme er synonymt med skallete gubber, bukseseler og militærboots. Skal man lage en film mot nynazisme må man ta den ved roten og avbilde nynazismen slik den virkelig er, i stedet for å lage en avbildning som ikke finnes i dagens samfunn.

Ikke vet jeg hva slags nynazistiske miljøer du har vært borte i, men de JEG har vært borte i har hatt mange medlemmer/elementer som jeg kjenner godt igjen i filmen ... Men det er en ærlig mening altså, og jeg skjønner godt at du synes filmen er dårlig dersom det er sånn dine erfaringer er- da blir den vel like realistisk som Ringenes Herre eller noe sånt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den norske grøsseren rovdyr! Noe av det dårligste innen grøss jeg har sett. Elendige skuespillere og dialoger.

Uff, ja den var tragisk dårlig! :whistle:

Tjaaa. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forklare det. *klippe for plassens skyld*

Helt ok begrunnelse det, men jeg må nok si meg litt enig med Aya også jeg altså...

Ikke vet jeg hva slags nynazistiske miljøer du har vært borte i, men de JEG har vært borte i har hatt mange medlemmer/elementer som jeg kjenner godt igjen i filmen ... Men det er en ærlig mening altså, og jeg skjønner godt at du synes filmen er dårlig dersom det er sånn dine erfaringer er- da blir den vel like realistisk som Ringenes Herre eller noe sånt :ahappy:

Selvom filmen er litt i overkant Hollywood'ish i endel elementer minner mye annet om det nynazistiske miljøet i området jeg vokste opp. (Ikke at jeg har personlig erfaring fra miljøet, men hadde noen kompiser som ruslet i den retningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har jo forskjellig filmsmak. :ahappy: Eneste grunnen til at jeg gadd å se den ferdig var at jeg kjøpte den (for 30 kroner altså) etter at en venninne anbefalte meg den, så da følte jeg at jeg måtte se hele. :whistle:

Nesj, alle SKAL like det jeg liker. Basta :ahappy:

Nå husker jeg den dårligste filmen jeg har sett, iallefall en på topp 5 listen, Kill Buljo fy **** den var dårlig. Ikke morsom ett eneste sted jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringenes herre filmene

TULLER DU MED MEG???? Seriøst? Det er jo noe av det beste verden noengang har sett jo! Filmene var helt rå, både handlings,- og effektmessig synes jeg. Jeg skjønner det at jeg har veldig forskjellig filmsmak fra noen her inne altså :whistle:Pearl Harbour elsker jeg... Samme med American History X...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...