Gå til innhold
Hundesonen.no

Etterlyser eiere til to hundevalper


Voffs

Recommended Posts

I følge kommentarfeltet har eieren meldt seg, men at han ikke får hundene tilbake før han kan bevise hvilken rase det er. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke.

bevise hva slags rase alaska husky er? vel ta med mor og far og ta DNA da.. det tar jo bare ukesvis. Herregud, det ligner ikke på forbudte raser en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet har likevel en mistanke om at hundene er av rasen australsk kelpie, men Kristiansen understreker at de ikke er helt sikre."

Er det bare jeg som er helt på jordet her? Hvis det skal være kelpie, så er det vel hvertfall working fremfor australsk? Og i mine øyne ligner de veldig mye mer på alaska huskey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet har likevel en mistanke om at hundene er av rasen australsk kelpie, men Kristiansen understreker at de ikke er helt sikre."

Er det bare jeg som er helt på jordet her? Hvis det skal være kelpie, så er det vel hvertfall working fremfor australsk? Og i mine øyne ligner de veldig mye mer på alaska huskey

Synes heller ikke at det ligner på kelpie. Hverken Working eller Australsk. Synes den ene ligner en del på en slank Lapsk Vallhund :twisted: Ellers er jeg enig med resten i at det ser ut som det Alaskan Huskies. Hvordan skal man bevise rase på slike da? :P Teit.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel oppdretter som har meldt seg, ikke eier? Og hvis han har moren burde det jo ikke være noe problem.

Red., det er visst oppdretter og eier av valpene... Nok en god grunn til å chippe. :twisted:

Men er det ikke litt rart at oppdretter bare har lagt inn en kommentar? Jeg ville ha laget et sant ******* og bedt journalistene om å ta tak i det skikkelig. Men ja, kanskje de holder på med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der Kelpie som de nevner i artikkelen? Kanskje Jeanette kjenner til disse av utseende dersom det stemmer?

Om det er en Kelpie så er det en ung Working Kelpie i så fall. Working Kelpie har jeg ingen oversikt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...