Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen-fellestrening

Wanderlust

Recommended Posts

18oktober069.jpg

18oktober072.jpg

18oktober079.jpg

18oktober082.jpg

18oktober083.jpg

18oktober089.jpg

18oktober093.jpg

18oktober096.jpg

18oktober097.jpg

18oktober104.jpg

18oktober109.jpg

18oktober114.jpg

18oktober125.jpg

18oktober128.jpg

18oktober133.jpg

18oktober134.jpg

18oktober135.jpg

18oktober138.jpg

Edit:

Resten av bildene ligger i album på siden min :thumbs:

Edit2:

Får ta det med her da: Det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da skal jeg vel ha husket alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte bilder og hunder :) Savner en liten hvem er hva tekst under bildene :aww::)

Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da hadde jeg klart å regne meg frem til sånn ca. hvem det var :aww:

Slenger med på trening litt nærmere jul. Da har jeg forhåpentligvis ei lita loppe som trenger miljøtrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Hehe, sier det sånn vi. Er ikke min som bare er horndog altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vittoria heter Marianne :)

Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med :)

Da vet vi det til neste gang :) Koselig at du slang deg med, og håper du blir med flere ganger :aww:

Mine bilder ligger i bloggen :)

...Tollere er da ikke gale de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :whistle:

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :ahappy:*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet ;):twisted: *

TOM? :aww:

Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...