Gå til innhold
Hundesonen.no

Upoppet popcorn!

Vala

Recommended Posts

Skrevet
De har det på rema 1000 i kjøkkelvik i alle fall. :twisted:

Denne har de:

prd_popcorn_upoppet.jpg

*flire* Da tror jeg at jeg må ta turen ut dit iløpet av uken. Men det hadde jo vært fint om det var noen i retningen Fana-Åsane ;)Kjøkkelvik er liksom utenfor alfarvei for meg :P

Skrevet
Eh, tror jeg må endre litt på spørsmålet:

er det noen fra Bergen som har funnet slikt upoppet popcorn i butikken? De to butikkene jeg var innom idag hadde det nemlig ikke. Og da begynte jeg å lure på om det er et bergensfenomen???

*Fnis*

Jeg skal se etter neste gang jeg er i butikken :twisted:

Fikk forresten utrolig lyst på popcorn etter å ha lest denne tråden...

Skrevet
*Fnis*

Jeg skal se etter neste gang jeg er i butikken :P

Fikk forresten utrolig lyst på popcorn etter å ha lest denne tråden...

Supert frøke, du er en knupp :twisted:

Popcorn er noe en kunne ha spist hver dag! Er jo fiber i det også må vite! *knis*

Skrevet
Vil tro de har den maarud pakningen på andre rema1000 også :twisted: Skjønner at du helst ikke reiser ens ærend til kjøkkelvik for å kjøpe popcorn :P

Om ikke annet så ville jeg har virket rimelig despo *flire*

Jeg har trålet rema1000 v. Krambua og den på Eidsvåg og der har jeg iaf ikke funnet det. Men, jeg har ikke spurt noen der dah.... enda... :P

Skrevet
Jeg har trålet rema1000 v. Krambua og den på Eidsvåg og der har jeg iaf ikke funnet det. Men, jeg har ikke spurt noen der dah.... enda... :twisted:

Altså... Det er jobben deres å betjene kunder liksom, hvorfor spør du ikke bare?

Skrevet
Altså... Det er jobben deres å betjene kunder liksom, hvorfor spør du ikke bare?

Hehe.. helt klart, problemet er bare at de eneste jeg finner sitter i kassen. Og når det er sånn ca. 2 mil kø foran hver betjente kasse så har jeg ikke hjerte til å begynne å mase om upoppet popcorn. Jeg er despo- men jeg dør ikke av å vente på noe godt :twisted:

Skrevet

Ehm. Bedre sent enn aldri?

Resultat:

Rimi i Strandgaten(sentrum):

DSC00531x.jpg

Meny på Nesttun:

DSC00538x.jpg

Rema 1000 på Skjold:

DSC00532x.jpg

Kiwi på Skjold:

DSC00533x.jpg

Har dessverre ikke vært i flere butikker, men alle hittil har hatt upoppet popcorn ;)

*Flir*

Skrevet
Ehm. Bedre sent enn aldri?

Resultat:

Rimi i Strandgaten(sentrum):

DSC00531x.jpg

Meny på Nesttun:

DSC00538x.jpg

Rema 1000 på Skjold:

DSC00532x.jpg

Kiwi på Skjold:

DSC00533x.jpg

Har dessverre ikke vært i flere butikker, men alle hittil har hatt upoppet popcorn ;)

*Flir*

Omg! Tusen takk frøken :P

Ser iaf ut til at det er stort utvalg (uvisst hvorfor jeg ikke har sett dem, bortsett fra at jeg ikke har vært på nevnte butikker dah) - og at ICA sin var ekstremt billig *flire*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...