Gå til innhold
Hundesonen.no

Upoppet popcorn!


Vala

Recommended Posts

De har det på rema 1000 i kjøkkelvik i alle fall. :twisted:

Denne har de:

prd_popcorn_upoppet.jpg

*flire* Da tror jeg at jeg må ta turen ut dit iløpet av uken. Men det hadde jo vært fint om det var noen i retningen Fana-Åsane ;)Kjøkkelvik er liksom utenfor alfarvei for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, tror jeg må endre litt på spørsmålet:

er det noen fra Bergen som har funnet slikt upoppet popcorn i butikken? De to butikkene jeg var innom idag hadde det nemlig ikke. Og da begynte jeg å lure på om det er et bergensfenomen???

*Fnis*

Jeg skal se etter neste gang jeg er i butikken :twisted:

Fikk forresten utrolig lyst på popcorn etter å ha lest denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis*

Jeg skal se etter neste gang jeg er i butikken :P

Fikk forresten utrolig lyst på popcorn etter å ha lest denne tråden...

Supert frøke, du er en knupp :twisted:

Popcorn er noe en kunne ha spist hver dag! Er jo fiber i det også må vite! *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de har den maarud pakningen på andre rema1000 også :twisted: Skjønner at du helst ikke reiser ens ærend til kjøkkelvik for å kjøpe popcorn :P

Om ikke annet så ville jeg har virket rimelig despo *flire*

Jeg har trålet rema1000 v. Krambua og den på Eidsvåg og der har jeg iaf ikke funnet det. Men, jeg har ikke spurt noen der dah.... enda... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Det er jobben deres å betjene kunder liksom, hvorfor spør du ikke bare?

Hehe.. helt klart, problemet er bare at de eneste jeg finner sitter i kassen. Og når det er sånn ca. 2 mil kø foran hver betjente kasse så har jeg ikke hjerte til å begynne å mase om upoppet popcorn. Jeg er despo- men jeg dør ikke av å vente på noe godt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Bedre sent enn aldri?

Resultat:

Rimi i Strandgaten(sentrum):

DSC00531x.jpg

Meny på Nesttun:

DSC00538x.jpg

Rema 1000 på Skjold:

DSC00532x.jpg

Kiwi på Skjold:

DSC00533x.jpg

Har dessverre ikke vært i flere butikker, men alle hittil har hatt upoppet popcorn ;)

*Flir*

Omg! Tusen takk frøken :P

Ser iaf ut til at det er stort utvalg (uvisst hvorfor jeg ikke har sett dem, bortsett fra at jeg ikke har vært på nevnte butikker dah) - og at ICA sin var ekstremt billig *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...