Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen

SFX

Recommended Posts

Skrevet

Gry er påmeldt. Og jeg håper det kommer en PM snart, for vi skal rett til fjells etterpå, så vil gjerne vite hvor god tid vi har :getlost:

bridie ble ikke påmeldt pga snuta hennes og usikker på skulderen. Hun kunne nok vært med men.

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

PM er under opparbeiding. Bør ikke ta mange dagene nå smile.gif

Ehm, atte vi ringte i går og da sa de at PM var sendt? Det var for å prøve å få til at ikke aussie og sheltie kræsjet liksom, men da sa de at det allerede var ferdig og sendt ut.

Skrevet

Ehm, atte vi ringte i går og da sa de at PM var sendt? Det var for å prøve å få til at ikke aussie og sheltie kræsjet liksom, men da sa de at det allerede var ferdig og sendt ut.

I dag er vel ikke mange dagene, vel? innocent.gif

Den sendes ut as we speak rolleyes2.gif

Skrevet

I dag er vel ikke mange dagene, vel? innocent.gif

Den sendes ut as we speak rolleyes2.gif

Ja, problemet var jo at vi prøvde å få dem til å sette opp så det ikke kræsjet, og at det var for sent i går ettersom det skulle være ferdig da. Derfor stusset jeg når du sa de fortsatt holdt på å sette dem opp :getlost: Nå har de forøvrig kommet, og det er maange flere sheltie hannhunder enn tisper, og totalt bare 32! Det er slett ikke vanlig... Og 16 aussies, Tíbrá har startnummer 0009, og jeg så ingen voksne Kelpies påmeldt, så da er det nok ca. 50-50 hanner og tisper.

Skrevet

Har ikke meldt på noe så får ikke pm, men fikk melding fra de med Fredrik at det bare er 6 bernervalper påmeldt! Passende antall synes jeg, selv om det er færre enn jeg hadde trodd. 43 voksne tror jeg det var.

Gleder meg jeg! Selv om jeg synes det er bittelitt galskap å kjøre 15-16 timer helt alene på vinterføre i romjula, bare for å stille noen andre sin valp. :getlost:

Skrevet

Da var det oppmøte halv 11, men regner ikke med å være i ringen da så da blir det ingen romjulsutstilling i år pga jobben :getlost: Håper oppdretter kan ta med Bajazen oppover i det minste :wub:

Skrevet

Tre Kooikere påmeldt, inkl Marvin. Hadde vært hyggelig om det var litt flere, men.

Skrevet

Det er 13 jrt påmeldt. Nå gleder jeg meg :getlost:

Er det noe som kan fortelle meg når, hvilke ring, og hvor mange dansk svensk gårdshunder som er påmeldt? både voksne og valper? :wub:

De går i ring 3 kl 9.30. Det er 6 valper og 14 voksne.

Skrevet

14 DSG, og 6 valper kl 9.30. Ring tre 2.dagen, altså 30.12 :wub:

Edit: ja da var vi to som svarte samtidig :getlost:

Skrevet

Tre Kooikere påmeldt, inkl Marvin. Hadde vært hyggelig om det var litt flere, men.

Da stiller vi mot hverandre (forhåpentligvis i BIR/BIM selvfølgelig :wub:)

39 voksne rottiser forøvrig, og sist i ringen, så da rekker jeg begge :getlost:

Skrevet

Da stiller vi mot hverandre (forhåpentligvis i BIR/BIM selvfølgelig :banana:)

39 voksne rottiser forøvrig, og sist i ringen, så da rekker jeg begge :banana:

Ojoj, spennende! Første gang for oss dette her, så er veldig spent på hvordan det går :banana:

Skrevet

Wee, bare en etnahundvalp, så overraskende! :banana: :banana:

Og hele 8 basselusker, var det ikke det jeg så? *glemsk* Men kun fått pm'en til Lundii da, de har vel ratt sendt Kee-Kee sin til Yodel, tenker jeg. :banana:

Skrevet

Vi fikk PM i posten i dag, så nå er det bare å gru-glede seg til dagen :). Er mannen min som skal stille etter som jeg må jobbe. Blir vår tredje valpeutstilling, så håper det blir en bra erfaring. Er 9 border terrier-valper som skal stilles ut, så blir nok hyggelig sosialisering vil jeg tro.

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som har vært her før som kan fortelle om det er genser+teppe, genser eller utstillingsklær vennlig temp. inne i hallen?

Skrevet

Helt fin temperatur der inne. Så flere i bare bluser og skjørt - og de så ikke helt forfrossne ut i alle fall.

(Men sikkert kaldere nærmere utgangene - dog så jeg ikke at døren ut på baksiden ble åpnet i det hele tatt de få timene jeg var der)

Susanne

Skrevet

Helt fin temperatur der inne. Så flere i bare bluser og skjørt - og de så ikke helt forfrossne ut i alle fall.

(Men sikkert kaldere nærmere utgangene - dog så jeg ikke at døren ut på baksiden ble åpnet i det hele tatt de få timene jeg var der)

Susanne

Takk! Tror jeg tar med pleddet uansett jeg :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...