Caroline Skrevet 9. November 2009 Rapporter Share Skrevet 9. November 2009 Sukk, så herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2009 Nå har jeg fått 4 ukersbildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. November 2009 Rapporter Share Skrevet 11. November 2009 Så nydelige de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2009 Rapporter Share Skrevet 11. November 2009 bissevoffser jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 11. November 2009 Rapporter Share Skrevet 11. November 2009 Fyttigrisen så søte. Blir så valpesyk av sånne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 13. November 2009 Rapporter Share Skrevet 13. November 2009 Åh så utrolig nusselige de er! Blir helt valpsyk her jeg sitter. De herlige rosa magene og potene Det er jo så man vil spise de opp! Synes de begge er like herlige jeg. Gleder meg til å se masse bilder av den som blir din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 14. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 I dag har vi vært på valpebesøk igjen. De er 5 uker i morgen og begynner å bli mer livlig. Her er en bitteliten videosnutt av den ene tispa. Se den lille søte visperhalen http://s269.photobucket.com/albums/jj64/st...current=011.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 14. November 2009 Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 I dag har vi vært på valpebesøk igjen. De er 5 uker i morgen og begynner å bli mer livlig. Her er en bitteliten videosnutt av den ene tispa. Se den lille søte visperhalen http://s269.photobucket.com/albums/jj64/st...current=011.flv Lukisene har allerede begynt venne seg for de fikk streng beskjed av tante Lene at disse bare måtte de bli vant til for de kom til å se en sånn en ganske mye fremover Åååå som vi gleder oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. November 2009 Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 Misunne bittelitt Passer gjerne den lille frøkena altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. November 2009 Rapporter Share Skrevet 14. November 2009 Så søt! Hun har den samme flekken som Ellie har midt oppå hodet. *smelt* Det er et veldig godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 15. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2009 Lukisene har allerede begynt venne seg for de fikk streng beskjed av tante Lene at disse bare måtte de bli vant til for de kom til å se en sånn en ganske mye fremover Åååå som vi gleder oss... Nå føler jeg meg rimelig beæret over å bli kalt tante altså Misunne bittelitt Passer gjerne den lille frøkena altså Godt å vite Så søt! Hun har den samme flekken som Ellie har midt oppå hodet. *smelt* Det er et veldig godt tegn Nå er det ikke sikkert det blir den tispa men hvis det er ett godt tegn så kanskje det blir den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. November 2009 Rapporter Share Skrevet 20. November 2009 Nåw Blitt søte små jenter nå Er spent på hvem du ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 20. November 2009 Rapporter Share Skrevet 20. November 2009 Herlige små søtinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 22. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2009 Nåw Blitt søte små jenter nå Er spent på hvem du ender opp med. Jeg også Oppdretter har ikke bestemt seg ennå. Her er noen bilder Tispe 1 Tispe2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. November 2009 Rapporter Share Skrevet 22. November 2009 Blir jo bare søtere og søtere de der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. November 2009 Rapporter Share Skrevet 22. November 2009 Aaaaaw! Jeg regner med at jeg får en liten papillon i hus i løpet av 2010, så jeg blir en smule rastløs av å se sånne bilder Det skulle nesten ikke vært lov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2009 Rapporter Share Skrevet 25. November 2009 Funnet navn på skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. November 2009 Rapporter Share Skrevet 25. November 2009 Jeg også Oppdretter har ikke bestemt seg ennå. Mona! Bestem deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. November 2009 Rapporter Share Skrevet 25. November 2009 Tispe 2 var jo spessielt søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 25. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2009 :rolleyes2: Funnet navn på skjønnheten? Det blir Mon Cheri's Dream of Demi. Demi til vanlig Mona! Bestem deg! Kjenner du henne? Ring å mas for meg'a Neida. Bare tuller. Tenkte å ringe i morgen. Tispe 2 var jo spessielt søt da Ja. Det synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2009 Rapporter Share Skrevet 25. November 2009 Demi var fint! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. November 2009 Rapporter Share Skrevet 26. November 2009 Det blir Mon Cheri's Dream of Demi. Demi til vanlig :rolleyes2: Kjenner du henne? Ring å mas for meg'a Neida. Bare tuller. Tenkte å ringe i morgen. Fint navn Ja, hun eier jo søsteren til Blondie, Tessa Så vi møtes av og til på utstillinger og snakker med hverandre der og vi har hatt kontakt på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Har du ikke noe å dele med oss nå? Syns du sa tirsdag eller onsdagen. Nysgjewrrig jeg? Neeeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 2. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Har du ikke noe å dele med oss nå? Syns du sa tirsdag eller onsdagen. Nysgjewrrig jeg? Neeeh Ja jeg vet hvem jeg får nå men vil ikke si noe før alle funksjonene her fungerer. Blir ikke noe drama over det liksom *furt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 funker ikke alt her venter i spenning på bildet av nurket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar