Huldra Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Bare av ren og skjær nysgjerrighet så lurer jeg på - når man rapporterer et innlegg, blir rapporteringen anonymisert, eller ser moddisene hvem som rapporterer?
Mirai Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Ja, vi får opp brukernavnet på den som har skrevet det rapporterte innlegget, pluss personen som rapporterer Moderator IW
SoppenCamilla Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Oi, det var jo enda godt, hvis ikke hadde dere kanskje ikke skjønt en dritt de gangene jeg har rapportert meg selv.
ida Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Jeg òg. Rapporterer stort sett egne dobbeltposter, jeg. Hvis noen bryr seg...
Benedicte Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Jeg syns det er veldig flott at dere rapporterer egne innlegg også, f.eks ved dobbeltposter
Peers Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Jeg syns det er veldig flott at dere rapporterer egne innlegg også, f.eks ved dobbeltposter Enig. Det er ikke alt vi klarer å fange opp selv Moderator Anette
Huldra Skrevet 6. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Okei! Har kommet på flere rapporteringer som kanskje kunne blitt litt.. eh, snåle? hvis man ikke visste hvem som rapporterte de.
SoppenCamilla Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Okei! Har kommet på flere rapporteringer som kanskje kunne blitt litt.. eh, snåle? hvis man ikke visste hvem som rapporterte de. Jaa, jeg kan finne på å bare rapportere meg selv hvis jeg dobbeltposter, og skrive noe som "Sorry, hilsen evneveik" eller noe sånt.
Huldra Skrevet 6. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Jaa, jeg kan finne på å bare rapportere meg selv hvis jeg dobbeltposter, og skrive noe som "Sorry, hilsen evneveik" eller noe sånt. Ja, noe sånt ja!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar