Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, 7 og 8 november


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Egentlig tenkte jeg på begge to.

Både Norsk Dalmantinerklubb på lørdag og Norsk Miniatyrhundklubb på søndag.

De stiller alle raser begge dager, gjør de ikke?

Oh, det er nå til helgen det ja :wub: Dette er vel den eneste utstillingen jeg ikke skal på som er i Letohallen. Men ja, de fleste raser (med visse unntak) stilles begge dager. Tipper det står litt mer info på hjemmesidene til klubbene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille mini bullterrier valpen til venninnen min. Og da regner jeg med at jeg stiller Blondie også... Hun er jo fullcertet nå, og vi venter jo bare på at hun skal bli 2 år. .Men jeg tror ikke jeg greier å dra på ustilling uten å stille ut prinsessa mi.. :wub:

Vi stiller på lørdagen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer melde på Blaze til lørdagen.

Gruppedommeren for den dagen, Norman Deschuymere, har plassert henne som 2.BIG tidligere. (og Mac til BIG om jeg ikke husker feil)

Rase dommeren har jeg derimot ingen kjennskap til: Butrimova Kornellja.

Noen som vet noe om den Latviske dommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer melde på Blaze til lørdagen.

Gruppedommeren for den dagen, Norman Deschuymere, har plassert henne som 2.BIG tidligere. (og Mac til BIG om jeg ikke husker feil)

Rase dommeren har jeg derimot ingen kjennskap til: Butrimova Kornellja.

Noen som vet noe om den Latviske dommeren?

Hm, tror det var barney jeg gikk med da. Og han er nok en av de jeg har med meg dit, eller halvbroren Mokka. Deschuymere liker generelt en fin sheltie tror jeg, og de er ikke så ulike. Vi har også Kornelija på aussie, og hun dømte dem på NKK Harstad, så for min del er det bare å kikke hva hun gjorde der (noe jeg selvsagt har gjort, hehe). Da satt hun opp en finsk, ganske kompakt hannhund til BIR (og BIG).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror det var barney jeg gikk med da. Og han er nok en av de jeg har med meg dit, eller halvbroren Mokka. Deschuymere liker generelt en fin sheltie tror jeg, og de er ikke så ulike. Vi har også Kornelija på aussie, og hun dømte dem på NKK Harstad, så for min del er det bare å kikke hva hun gjorde der (noe jeg selvsagt har gjort, hehe). Da satt hun opp en finsk, ganske kompakt hannhund til BIR (og BIG).

Det var helt tilbake til 2006: Norsk Berner Sennenhundklubb 19.03.2006. Nei det var ikke du som gikk i gruppen iallefall, det var Finn Helge.

Om det er den jeg tror jeg husker bildet av, så tror jeg ikke jeg har så alt for mye å frykte fra rasedommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt tilbake til 2006: Norsk Berner Sennenhundklubb 19.03.2006. Nei det var ikke du som gikk i gruppen iallefall, det var Finn Helge.

Om det er den jeg tror jeg husker bildet av, så tror jeg ikke jeg har så alt for mye å frykte fra rasedommer :)

Okei, hehe. jeg tenkte ikke SÅ langt tilbake :o Da hadde jeg knapt begynt å stille ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke stille for Norman Deschuymere, men kanskje jeg melder på på søndag. Noen påstår at Rita Reyniers kommer til å like Nora (og da liker ikke hun heller Dina), uten at jeg helt veit hva det betyr.. Liker hun spinkle uferdige tisper som veiver med forbeina liksom? hehe

Men jeg skal sikkert opp og kikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke stille for Norman Deschuymere, men kanskje jeg melder på på søndag. Noen påstår at Rita Reyniers kommer til å like Nora (og da liker ikke hun heller Dina), uten at jeg helt veit hva det betyr.. Liker hun spinkle uferdige tisper som veiver med forbeina liksom? hehe

Men jeg skal sikkert opp og kikke..

Willy sa at han ville stille for BÅDE Norman Deschuymere og Rita Reyniers, han, så da blir det vel sånn, da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy sa at han ville stille for BÅDE Norman Deschuymere og Rita Reyniers, han, så da blir det vel sånn, da :).

hehe - Willy er heldig han :) Deschuymere påstår at Dina er en "very masculin bitch" han, og at han "would like a bit more chest" samt et par andre mindre flatterende greier, så jeg tenker jeg ikke gidder å kaste bort penger på å stille Dina for han igjen.. Og om han ønsker mer chest på Dina, så trenger jeg neppe å stille Nora for han heller *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Willy er heldig han :) Deschuymere påstår at Dina er en "very masculin bitch" han, og at han "would like a bit more chest" samt et par andre mindre flatterende greier, så jeg tenker jeg ikke gidder å kaste bort penger på å stille Dina for han igjen.. Og om han ønsker mer chest på Dina, så trenger jeg neppe å stille Nora for han heller *ler*

:) Det hjelper kanskje ikke at EIEREN har "chest" heller ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet vem som dømmer staffe valpene??? Er det samme begge dagene?

Dusan Paunovic, Serb. dømmer lørdag og Juha Kares, Fin, dømmer søndag.

Jeg hadde egentlig tenkt til å stille på lørdag, da jeg hørte dommeren den dagen kan terriere veldig godt, men pelsen til Diego er alt for kort så da venter jeg til Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...