Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimretur på trevatn

PsychoLynx

Recommended Posts

På fredag tok jeg en liten mimretur i gamle områder der jeg vokste opp. Da jeg løp rundt her når jeg var "liten" var det skog overalt og kun smale stier å komme seg frem på. Nå er skogen nesten vekk, det er blitt vei der og hyttene er blitt tidoblet. Men fy flate så flott det er på Trevatn...

250909_04.jpg

250909_05.jpg

250909_06.jpg

250909_07.jpg

250909_10.jpg

250909_11.jpg

250909_12.jpg

250909_13.jpg

250909_14.jpg

250909_15.jpg

250909_21.jpg

250909_22.jpg

Her var det liksom bare SKOG før...

250909_24.jpg

250909_25.jpg

250909_28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av det vakreste stedet jeg vet om :lol:

Ja, la oss flytte dit!

Kan jeg spørre om hva slags objektiv du har brukt når du har tatt disse bildene? :whistle:

Hmmm, på løpebildene og de av bridie ute i myra, har jeg brukt Nikon 55-200... Mens de andre har jeg brukt KIT objektivet til Nikon D40. 18-55 eller hva det heter. Så ikke noe spesielt. :whistle:

Tunga nesten opp i øyet? :hug:

Fine Bridie :lol:

hehe ja, hu har virkelig lang tunge til tider :lol:

Jeg elsker Norge! Den naturen vi har her er jo helt fantastisk! Så ut som et utrolig flott sted å gå tur. Rett og slett vakre bilder :lol:

Tusen takk! Og ja, naturen her ER vakker.

Har vært der på ferie en gang for mange år siden. Artig å se disse bildene av det nydelige stdet!

Tjihi, det er MANGE som har vært på ferie på Trevatn en eller annen gang :) Når jeg nevner hvor jeg er vokst opp så kommer det enten "aldri hørt om", eller "å, der har jeg vært på hyttetur/fisking engang!". hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, dette vil jeg og være med på! :icon_confused: Hørtes ut som en veeeldig bra deal. *fnis*

hehe, vi kan jo bare kaste ut resten av de som bor i den "lille enga" der jeg er vokst opp. Da har vi 4 hus å ta av, og småbruket som kan bygges om til Kennel. Jordene til treningsområder osv. Dette høres ut til å bli perfekt må jeg si :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...