Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimretur på trevatn

PsychoLynx

Recommended Posts

På fredag tok jeg en liten mimretur i gamle områder der jeg vokste opp. Da jeg løp rundt her når jeg var "liten" var det skog overalt og kun smale stier å komme seg frem på. Nå er skogen nesten vekk, det er blitt vei der og hyttene er blitt tidoblet. Men fy flate så flott det er på Trevatn...

250909_04.jpg

250909_05.jpg

250909_06.jpg

250909_07.jpg

250909_10.jpg

250909_11.jpg

250909_12.jpg

250909_13.jpg

250909_14.jpg

250909_15.jpg

250909_21.jpg

250909_22.jpg

Her var det liksom bare SKOG før...

250909_24.jpg

250909_25.jpg

250909_28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av det vakreste stedet jeg vet om :lol:

Ja, la oss flytte dit!

Kan jeg spørre om hva slags objektiv du har brukt når du har tatt disse bildene? :whistle:

Hmmm, på løpebildene og de av bridie ute i myra, har jeg brukt Nikon 55-200... Mens de andre har jeg brukt KIT objektivet til Nikon D40. 18-55 eller hva det heter. Så ikke noe spesielt. :whistle:

Tunga nesten opp i øyet? :hug:

Fine Bridie :lol:

hehe ja, hu har virkelig lang tunge til tider :lol:

Jeg elsker Norge! Den naturen vi har her er jo helt fantastisk! Så ut som et utrolig flott sted å gå tur. Rett og slett vakre bilder :lol:

Tusen takk! Og ja, naturen her ER vakker.

Har vært der på ferie en gang for mange år siden. Artig å se disse bildene av det nydelige stdet!

Tjihi, det er MANGE som har vært på ferie på Trevatn en eller annen gang :) Når jeg nevner hvor jeg er vokst opp så kommer det enten "aldri hørt om", eller "å, der har jeg vært på hyttetur/fisking engang!". hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, dette vil jeg og være med på! :icon_confused: Hørtes ut som en veeeldig bra deal. *fnis*

hehe, vi kan jo bare kaste ut resten av de som bor i den "lille enga" der jeg er vokst opp. Da har vi 4 hus å ta av, og småbruket som kan bygges om til Kennel. Jordene til treningsområder osv. Dette høres ut til å bli perfekt må jeg si :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...