Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimretur på trevatn


PsychoLynx

Recommended Posts

På fredag tok jeg en liten mimretur i gamle områder der jeg vokste opp. Da jeg løp rundt her når jeg var "liten" var det skog overalt og kun smale stier å komme seg frem på. Nå er skogen nesten vekk, det er blitt vei der og hyttene er blitt tidoblet. Men fy flate så flott det er på Trevatn...

250909_04.jpg

250909_05.jpg

250909_06.jpg

250909_07.jpg

250909_10.jpg

250909_11.jpg

250909_12.jpg

250909_13.jpg

250909_14.jpg

250909_15.jpg

250909_21.jpg

250909_22.jpg

Her var det liksom bare SKOG før...

250909_24.jpg

250909_25.jpg

250909_28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av det vakreste stedet jeg vet om :lol:

Ja, la oss flytte dit!

Kan jeg spørre om hva slags objektiv du har brukt når du har tatt disse bildene? :whistle:

Hmmm, på løpebildene og de av bridie ute i myra, har jeg brukt Nikon 55-200... Mens de andre har jeg brukt KIT objektivet til Nikon D40. 18-55 eller hva det heter. Så ikke noe spesielt. :whistle:

Tunga nesten opp i øyet? :hug:

Fine Bridie :lol:

hehe ja, hu har virkelig lang tunge til tider :lol:

Jeg elsker Norge! Den naturen vi har her er jo helt fantastisk! Så ut som et utrolig flott sted å gå tur. Rett og slett vakre bilder :lol:

Tusen takk! Og ja, naturen her ER vakker.

Har vært der på ferie en gang for mange år siden. Artig å se disse bildene av det nydelige stdet!

Tjihi, det er MANGE som har vært på ferie på Trevatn en eller annen gang :) Når jeg nevner hvor jeg er vokst opp så kommer det enten "aldri hørt om", eller "å, der har jeg vært på hyttetur/fisking engang!". hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, dette vil jeg og være med på! :icon_confused: Hørtes ut som en veeeldig bra deal. *fnis*

hehe, vi kan jo bare kaste ut resten av de som bor i den "lille enga" der jeg er vokst opp. Da har vi 4 hus å ta av, og småbruket som kan bygges om til Kennel. Jordene til treningsområder osv. Dette høres ut til å bli perfekt må jeg si :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...