Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund som angrep

Kristian_

Recommended Posts

Moren min kom ut fra frisøren, og så ikke engang hunden før den satte tennene i henne. Stod bundet utenfor. Så kommer det en fyr løpende til og "rister" og kjefter på hunden.

Hunden likte visst ikke sterke farger, derfor hadde den angrepet. Så det var jo hennes skyld, som går kledd i sterke farger, sa han. Beit hull i klærne til moren min også.

Hun krevde at han skulle betale for de ødelagte klærne, men da måtte han se kvittering. Hadde hun det? Nei. Da måtte hun dra og kjøpe samme plagget, så han kunne få kvittering.

Endte med at han bare ga seg, og hun fikk de 700 kr hun mente hun hadde krav på, men herregud. Hva med å legge seg litt flat når hunden står i fare for å bli avlivet? Og i det hele tatt beklage for skaden hunden har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk ikke legger seg flate når slikt skjer.

Hadde jo samme episode hvor min hund beit.

Hun beit en som bøyde seg for å klappe henne. Hun virkelig satt i armen hans og jeg ble helt fra meg.

Har aldri følt meg sååå kjip før.

Denne mannen mente det var hans feil som hadde klappet hunden men jeg gav han telefonnummeret mitt så han kunne gi meg regning på ødelagt jakke og stivkrampesprøyte.

Skulle gjerne gjort mer også men visste ikke hva annet jeg skulle gjøre bortsett fra å beklage.

Stakkars fyr.. Han kommer kanskje til å bli redd hunder etter den episoden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. :lol: Ikke bare kunne hunden blitt avlivet for å bite, men det er vel ulovlig å binde hunder på den måten og? Eller er det bare utenfor butikker? Jeg hadde i alle fall lagt meg paddeflat hvis det var meg...

Blir litt usikker, for en frisør (annet sted) her hvor jeg bor har hundeparkering like utenfor døra. Det er faktisk et skilt hvor det står hundeparkering.

Men burde jo være forbud alle slike steder hvor folk går ut og inn hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...