Gå til innhold
Hundesonen.no

skryt til ditt for!


MarieR

Recommended Posts

noe du vil skryte over når det gjelder foret ditt?

etter en del startproblemer og om og men med oliver`s, har ask endelig "godtatt" det nye foret, og spiser som normalt. kun etter en måned på oliver`s er pelsen merkbarrt mye mykere og glattere. den slitte pelsen etter halsbåndet, har også blitt mye bedre, og det kun pågrunn av foret. :lol: avførings-mengden har også minsket merkbart :) at de leverer gratis på døra så lenge du bestiller foret, er også en fordel :lol: . men det er dumt for dem som ikke kjøper for der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal Canin er det beste fôret jeg har prøvd, og jeg har prøvd både Hill's og Ekanuba. Jeg er rett og slett strålende fornøyd med Royal! Det gir en skinnende blank pels og rene pene tenner :lol: Det smaker fortreffelig :) hihi.. Egen erfaring altså :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt startproblemer med eukanuba har han fått tykkere, mye blankere pels (selv i røytetiden), han har lagt på seg riktig, fått mye mer muskler (ikke bare fórets fortjeneste, men allikevel) han har kritthvite, flotte tenner, god ånde, god avføring, fiser ikke, lukter ikke hund (ikke at jeg vet om det har noe med fóret å gjøre, men allikevel)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter mangen års prøving frem og tilbake(med mangen fôr sorter) så har vi alltid fallt tilbake på Royal canin, grunnen er bedre pels og fast og fin avføring til en hver tid(så sant de ikke får noe annet blandet i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal Canin er et topp for! hehe. foret med LABB før, ser stor forskjell på han nå, avføringen er myye bedre, pelsen har blitt kjempefin, har ikke dårlig ånde lengre, fiser ikke like mye som med LABB.slipper å bløte opp royal, stort pluss! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg brukete prcept i ett halvt år, gikk jeg over til eukanuba. Er veldig fornøyd. Hun har fått mye bedre pels og avføring. Ett topp for. Elwira synes også at det er gått. Selv om hun er en golden er hun veldig kresen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll her også...

Først å fremst prisen, å 20kg sekk... superbillig for, men ikke fordi det er et drittfor, men fordi salget er privat, å påslaget fra fabrikk til kunde er minimal i motsetning til freksempen spesific, hvor vet tjener MYE penger...

Buster liker det veldig godt, pelsen er blank, myk å fin...

Å som Djervekvinnen sier så er det norskproduser, ( sikkert også en grund til prisen)

www.troll-hundefor.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påslaget fra fabrikk til kunde er minimal i motsetning til freksempen spesific, hvor vet tjener MYE penger...

Ikke korrekt...vetrinærer tjener pengene sine på behandling av dyr..ikke på forsalg!!

En vetrinær tjener minimalt på salg av for, i likhet med zoohandelen, som tjener penger på REKVISITA til dyr..

-skal jeg så skryte av for, så vil jeg trekke frem, utenom Eukanuba - et for som heter Breeders Choice.Dette er også helt uten kunstige tilsetninger,og i motsetning til andre for, også uten hvete og soya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila går nå på et for som heter Robur, knall bra for!!! Syns jeg da...

Calina, du som har peil på dette... Har du noen meninger om det foret?

Har kun hørt vagt om dette foret - en av leverandørene våre selger det. :)

Jeg har ikke lest hverken sammensetning/innholdsfortegnelse eller prøvd det sev, så jeg skal ikke si noe.Men jeg har ikke hørt noe forferdelig negativt om det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tequila går nå på et for som heter Robur, knall bra for!!! Syns jeg da...

Calina, du som har peil på dette... Har du noen meninger om det foret?

Marianne da.. #-o

Hvor mange ganger skal jeg fortelle deg at Robur er et knallfint fôr da..?.. (ihvertfall for Birko sin del da.. hehe..) Du ser jo hvor fin han blir i pelsen av det fôret, og hvordan han fungerer?.. :D

Absolutt å anbefale!!! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne da.. #-o

Hvor mange ganger skal jeg fortelle deg at Robur er et knallfint fôr da..?.. (ihvertfall for Birko sin del da.. hehe..) Du ser jo hvor fin han blir i pelsen av det fôret, og hvordan han fungerer?.. :D

Absolutt å anbefale!!! =D>

Jasså, kommer du her og er eplekjekk nå??? Tøff på avstand igjen eller? :P

Jeg vet hva du mener om det foret og jeg ser jo hvor fin Birko er i pelsen når han går på det foret, men jeg vil høre med Calina som har peil, ikke bare hva du syns...! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, kommer du her og er eplekjekk nå??? Tøff på avstand igjen eller? :P

Jeg vet hva du mener om det foret og jeg ser jo hvor fin Birko er i pelsen når han går på det foret, men jeg vil høre med Calina som har peil, ikke bare hva du syns...! :D

Så jeg har plutselig ikke peil lenger jeg da eller?.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder spiser vom og hundemat og vi er begge veldig fornøyde :D Bruker skyttens spesial til og alt er uten tilsettningsstoffer og er helt naturlig :) Han får også hop off og selolje som jeg er veldig fornøyd med. Balder har fått fin og glinsende pels og stortrives. Får mange kommentarer på pelsen :D Min mors hund klødde som en gal og er veldig sesitiv, prøvde både hills og eukanuba uten resultater. Vom og hundemat var redningen for han, pelsen gikk fra å være tørr og porøs til sunn og silkemyk, og kløen er borte :D

Er så fornøyd at jeg kommer nok til å holde meg til dette foret med fremtidige hunder også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg fikk anbefalt proplan av en tervuren oppdretter og jeg er kjempe fornøyd. han har fått kjempe flott pels, blank og kjukk. og tennene hans får jeg kjempe skryt av.

vi bruker proplan til kattene også og de har aldri hatt blankere og penere pels. vi får kjempe mye skryt av pelsen deres også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...