Bjerknez Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Da har vi fått den hyggelige beskjeden fra oppdretter om at vi blir foreldre til en 8 uker gammel Golden Retriever i midten av november Vi har bestemt oss for at den skal hete "Moses". MASSE bilder kommer fortløpende. Vi skal besøke valpen rundt 10.oktober og da er den bare 4 uker gammel. Men vi får den altså ikke før den er rundt 8 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Gratulerer Gleder meg til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Gratulerer herlig rase. Hvor er den fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 14. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Takker så mye Jeg skal hente den her:' http://www.kennel-vi-vi.com/ Er en av de valpene man ser der... men vet ikke hvilken. Det ble født sju tisper og en hanne, og vi skal ha hannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Da har vi besøkt valpen for første gang, og her ser du jeg holder den i fanget: Mer kan leses i min blogg: www.bjerknez.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så herlig! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så utrolig søt! Gleder meg til flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 ÅÅå nydelig! Ventetiden er helt herlig synes jeg, masse sommerfugler i magen. Men tar så aaalt for lang tid da! Golden er en herlig rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer! Golden er nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 21. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Det nærmer seg 6.november og jeg tillater meg å legge inn noen nye bilder av valpekullet. Hvem av disse som er Moses vet jeg dog ikke.. men dem er jo like bedårende alle sammen... Bildene er hentet fra min oppdretters hjemmeside: Også ett par bilder av foreldrene: Mamma'en (Pippi) Pappa'en (Anton) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Milde moses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Kan tenke meg du gleder deg nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 21. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Hehe... har litt sommerfugler i magen nå ja.. hehe. Min samboer har fått 3 uker ferie når vi får valpen, så dette skal gå veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Spennende altså, utrolig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Så utrolig søte de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 21. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Var en tur på dyrebutikken i dag og kjøpte Atlas plastbur til han, samt en 15kilos sekk med Royal Canin. Det var smaksgaranti på posen, så hvis ikke hunden likte maten, så fikk vi bytte den til noe annet. Hun som jobbet der hadde dog en 6 år gammel Golden som ikke likte Eukanuba. Faktisk så sa hun at hunden snudde og gikk når han fikk det foret. Hun sa også at Eukanuba foret var for tørt og luktet rart. Muligens det er derfor den ikke likte foret? Men det er vel kanskje forskjell fra hund til hund innenfor samme rase også... Uansett, så gikk jeg for en 15 kilos sekk med RC. Skulle vel holde en god stund tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2009 Veldig variabelt hva hvert enkelt individ liker å få i seg. Sånn som oss. Vi er'ke så forskjellig fra hverandre sånn sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2009 Vi kommer vertfall til å prøve Royal Canin til å begynne med.... så får vi se hva som skjer. 1,5ml. solsikkeolje skal blandes inn i posjonene. Blir den uvell i magen og eller legger fra seg flytende avføring, så prøver vi og blande med litt Biola... (nøyaktig en uke i dag til Moses skal hentes! Dette blir en flott Jul!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2009 Gratulerer med ny valp!Det blir jo kjempekoselig!Nå gjenstår å få den hjem,er vel ikke så lenge til heller det!:-) Nydelig liten hund,med et originalt navn...Det liker man!heheh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2009 Takk skal du ha Vi gleder oss veldig nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 5. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2009 I morgen er det den store dagen :icon_redface: Er nok ikke hjemme før sent i morgen kveld, men jeg kommer til å oppdatere bloggen min, samt komme med bilder her så fort jeg har fått tatt noen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline&Lillemor Skrevet 5. November 2009 Rapporter Share Skrevet 5. November 2009 Så spennende:) Jeg var selv å hentet min andre hund på mandag:) Lykke til, gler meg til bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 5. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2009 Såpass ja Holder med en hund for oss foreløpig.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 6. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Da her vi nettopp kommet hjem... og her er tre bilder av hunden Hjemmtransporten gikk helt utmerket og hunden sov nesten hele veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. November 2009 Rapporter Share Skrevet 6. November 2009 Søte Moses! Grattis og lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts