Gå til innhold
Hundesonen.no

http://bulleboxer.net/

SoppenCamilla

Recommended Posts

Ja, da har Hilde vært så snill å lage hjemmeside til meg! :) Jeg er strålende fornøyd med den, hva syns dere der ute?

Jeg må fylle opp linkelista også, noen som vil linkes til? Jeg har tatt meg friheten til å linke til noen av dere uten å spørre, bare fordi jeg er soppen, men det er ikke så mange allikevel.

Hvis dere ikke gidder å skrive hele nettadressen i adresselinja, så kan dere trykke på banneret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg håpa du ville si det, hvis ikke så måtte jeg spurt deg. :) Vil gjerne linke til noen som driver aktivt med bruks, skjønner du!

Så kjekt da :)

Eneste på linkene så er de som "eier" linkene et hakk under linken, om du forstår? De er ikke på linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren den siden er bare rå... *vil ha*!

Ikke for å kuppe her, men hvordan er det med oppdateringer og sånn, kan du gjøre det selv eller må Hilde til pers? Hvilket program brukes, jeg mener, hvis jeg skulle fått noen til å lage for meg måtte det vært noe som var relativt enkelt å oppdatere selv iallefall, wysiwyg program. Har fått med meg at frontpage, som jeg bruker, er helt utdatert nå, så finnes det programmer som er like "enkle"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren den siden er bare rå... *vil ha*!

Ikke for å kuppe her, men hvordan er det med oppdateringer og sånn, kan du gjøre det selv eller må Hilde til pers? Hvilket program brukes, jeg mener, hvis jeg skulle fått noen til å lage for meg måtte det vært noe som var relativt enkelt å oppdatere selv iallefall, wysiwyg program. Har fått med meg at frontpage, som jeg bruker, er helt utdatert nå, så finnes det programmer som er like "enkle"?

Det der får Hilde svare på, men foreløpig så oppdaterer ho for meg, fordi jeg er n00b. :P

Veldig fin side! :D

Du kan godt linke oss :)

Jammen, det gjør vi allerede, gadd ikke spørre engang. :)

Flott side, Hilde er kjempeflink :P

Du får gjerne linke oss, jeg setter opp deg i allefall, om det er ok :P

Det er greit!

Kommer til å linke til alle som har sagt det, Hilde skal bare ha tid først, jeg vil ikke mase. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å oppdatere selve html-filen, men om du helst vil bruke et WYSIWYG-program (What You See Is What You Get), er det beste helt klart Dreamweaver, som gir den reneste og beste koden (for oss som bryr seg om sånt :) ). Ellers så er NVU et helt greit gratis alternativ. Nå har jeg ingen erfaring med Dreamweaver og minimalt med NVU, da. Men det er det jeg har hørt og sett.

Tusen takk for skryt alle sammen. :sint_01: Skal legge til linkene deres snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...