Gjest Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Jeg har vært sjåfør og tilskuer for Benedicte og Cita idag. Så fikk jeg også anledning til å se hvordan en ferdselsprøve er i tilfelle jeg og Ellie skal prøve oss en gang i fremtiden. Her er en RR som var med. Blir hilst på i gruppen og scannet: Benedicte og en veldig glad Cita i gruppen: RR'en i programet: En flatcoat var også med: En schäferhund som dessverre ikke bestod: Cita i dekk. Hun måtte ligge der i nesten 10 minutter mens schäferen gikk programmet sitt, og mens skudd ble avløst. Hun leet ikke på et øre engang, jeg fulgte nøye med på henne! Klare til start... Lydigheten inneholder ikke så vanskelige øvelser sånn sett (bortsett fra den lange dekken, og sitt å dekk under marsj) men lineføringen og fvf er veldig lang og flere av hundene datt helt ut. Men ikke Cita! 8 tall med kontakt inne i gruppe med mennesker som beveger seg: Holdt: *dele opp*
Iago Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Så flinke de er! *se opp til* Kjempe bra Benedicte
Gjest Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Fri ved foten: Sitt under marsj: Dekk under marsj: FRi ved foten med 2X skuddutløsning. Så berørt var Cita: Kjempeflinke Cita får belønning etter utførelsen: Før prøven fikk jeg høre at dommeren hadde rykte på seg å være streng. Likevel var han helt over seg over prestasjonen deres, og de fikk applaus fra figuranter og de andre deltagerne. I tillegg leste han opp resultatet i plenum, noe som vanligvis ikke gjøres, fordi han syntes det var så gøy med noen som gjorde det så bra *dele opp*
Peers Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Så utrolig bra! Gratulerer Benedicte!
Benedicte Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Takk Jeg var redd Cita ville få negativ opplevelse ved at jeg dro henne lengre enn hun kunne. Hun er vant til å få tilbakemelding mellom øvelsene, men denne gangen måtte jeg gå rett på neste øvelse, dessuten trodde jeg hun ville bli drittlei lineføring og fri ved fot og begynne å henge - siden det er så mye rett frem (hun er vant til litt mer vendinger, holdter og mer action!). Men det ble en kjempeopplevelse ved at hun mestret det så bra som bare Citaer kan og hun fikk super belønning for det - så jeg håper dette legger seg i minnet hennes og at jeg slutter å undervurdere min fantastiske hund
Gjest Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Ferdselsdelen: Det startet med at vi kjørte til et sted der det var masse folk og ting som skjedde. Cita ble bundet til et gjerde og forlatt: Figurant med hund ble sendt ut for å teste Citas reaksjon: Som dere ser utagerte Cita voldsomt og reiste bust og flekket tenner Men en lyd på andre siden av gjerdet var litt spennende å sjekke ut da.. Så skulle de gå i trafikken. Her kommer det en syklist som ringer voldsomt i bjella og tråkker hardt i 1. gir: Dommerne følger nøye med Her kommer det en jogger: Og dermed var ferdsesprøven bestått med glans Dommeren roste Benedicte og Cita høylytt så ofte han fikk sjansen. Alle de andre som var der, ble også imponerte.. Og det verste er at jeg ikke skrtyter engang, bare forteller hvordan det var Kjempegøy å være med
turbogutten Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Gratulere utrolig masse og du som grua deg da haha
LouDan Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Gratulerer (for 7. gang, tror jeg , men dere fortjener det )
ToneS Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Gratulerer igjen! Kjempe morsomt!
SFX Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Gratulerer! Artig å se så mange bilder derfra.
Huldra Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Gratulerer Benedicte! Og så nyttig å se alle bildene Marie!
Peers Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Jeg glemte jo å si at det var moro å se fine bilder Det gav et innblikk i hvordan prøven gjennomføres, supert! Gratulerer igjen!
Raksha Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Så moro! Flinke er dere! Gratulerer igjen, vel fortjent!
Bjørg Eva Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Grattis nok en gang Kjempeflinke er dere
Lola Pagola Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Wow, kjempebra! Er skikkelig imponert jeg. Tenk å ha slik kontakt under forstyrrelser da, må være fantastisk Gratulerer så mye!
Ganzie Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Grattis, dere er kjempeflinke begge to
tulip Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Grattis grattis!Herlig å se alle bildene, de viser godt hva som skjer på prøven og jeg levde meg helt inni det! Dette er noe jeg har lyst å prøve med Valpis etterhvert, det er vel omtrent den eneste tittelen hun kan oppnå i sitt liv
Kjerstii Skrevet 9. September 2009 Rapporter Skrevet 9. September 2009 Grattis igjen! Dere er så utrolig flinke
Guest Jonna Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Grattis igjen Fortalte du alle at hun var Viktor sin søster eller? Alle der kjenner Viktor
Benedicte Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Takk! Grattis igjen Fortalte du alle at hun var Viktor sin søster eller? Alle der kjenner Viktor Takk Jepp. De spurte hvor hun var fra, og jeg fortalte at hun var søsteren.
Toril Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Kjempe artig med bilde-dekning fra alt Får et inntrykk av hva som skjer hele veien. GRATULERER
monica_n Skrevet 10. September 2009 Rapporter Skrevet 10. September 2009 Så utrolig flinke dere er, gratulerer!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar