Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av en superglad aussie med en bøtte ^^

civga

Recommended Posts

Han er dritlekker! Ser ut som om dere har skikkelig høstfarger allerede!

Ja, her er det også begynt å bli oransje på trærne (jeg og @Civga bor ikke så langt fra hverandre) :D

Kenzo er nydelig! Morsomt å se han på utstillingen i Kirkenes, og håper å treffe dere på NKK Tromsø også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Så gøy å høre at dere likte bildene, må si jeg selv også likte godt de bildene ^^

Tone S: Glemte å skrive at dette er våres andre napp i hopp :) Men takk takk! :D

Only Blondie: Takk for advarselen! :D Så jeg vet at jeg må passe litt ekstra på han fremover, hihi.

jaktlykke: Har en Canon 400D med en zoom linse som jeg er superfornøyd med! En CANON ZOOM LENS EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM, er enda veldig fersk med denne linsen, ikke så god enda, men det kommer seg nok snart :D

Også prøver jeg hele tiden å være i akkurat lik høyde som Kenzo, da blir det veldig bra kontrast syns jeg! :D Men det er kanskje bare noe jeg innbilder, dere som er proffe kan vel fortelle hvordan det er best å fotografere? :D Tips tas gjerne imot!

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

:) Må tørre å hilse på da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Hehe, har nok ikke noe å lære deg jeg tror jeg :) Dette klarer du helt fint selv :D

Men ja, vi må absolutt møtes engang! Skal vi si halvveis eller? :D Hvor blir det mon tro? Et sted i Nordland? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe det! Hvor bor du egentlig? Vi skal nemlig reise sørover i juli å være der i hele Juli og være på stevner, kanskje vi da kan møtes, hadde vært så gøy!

Å så moro da! Holder til i nærheten av Gjøvik, men er jo litt rundtomkring på stevner og utstillinger da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...