Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av en superglad aussie med en bøtte ^^

civga

Recommended Posts

Han er dritlekker! Ser ut som om dere har skikkelig høstfarger allerede!

Ja, her er det også begynt å bli oransje på trærne (jeg og @Civga bor ikke så langt fra hverandre) :D

Kenzo er nydelig! Morsomt å se han på utstillingen i Kirkenes, og håper å treffe dere på NKK Tromsø også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Så gøy å høre at dere likte bildene, må si jeg selv også likte godt de bildene ^^

Tone S: Glemte å skrive at dette er våres andre napp i hopp :) Men takk takk! :D

Only Blondie: Takk for advarselen! :D Så jeg vet at jeg må passe litt ekstra på han fremover, hihi.

jaktlykke: Har en Canon 400D med en zoom linse som jeg er superfornøyd med! En CANON ZOOM LENS EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM, er enda veldig fersk med denne linsen, ikke så god enda, men det kommer seg nok snart :D

Også prøver jeg hele tiden å være i akkurat lik høyde som Kenzo, da blir det veldig bra kontrast syns jeg! :D Men det er kanskje bare noe jeg innbilder, dere som er proffe kan vel fortelle hvordan det er best å fotografere? :D Tips tas gjerne imot!

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

:) Må tørre å hilse på da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Hehe, har nok ikke noe å lære deg jeg tror jeg :) Dette klarer du helt fint selv :D

Men ja, vi må absolutt møtes engang! Skal vi si halvveis eller? :D Hvor blir det mon tro? Et sted i Nordland? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe det! Hvor bor du egentlig? Vi skal nemlig reise sørover i juli å være der i hele Juli og være på stevner, kanskje vi da kan møtes, hadde vært så gøy!

Å så moro da! Holder til i nærheten av Gjøvik, men er jo litt rundtomkring på stevner og utstillinger da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...