Gå til innhold
Hundesonen.no

Smart ftp

Benedicte

Recommended Posts

Hm, nå skjer det ingenting her. Noen som kan hjelpe?

Edit: Jeg laster opp siden på home.no, men når jeg prøver å logge på brukeren min der kommer det opp en feilmelding om at home.no bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat blablabla.

Kan det være dette som er galt? Er det noen andre steder hvor jeg kan laste opp hjemmesiden min gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg sliter litt med min Filezilla plutselig.. Den laster ikke opp hele filene, og laster dem opp flere ganger av seg selv, i tillegg til at det går suuuuupertregt. Begynner bra, men så teller det nedover til overføringshastigheten er type 5 kb/s. :)

Noen som vet hva dette kan være? Sitter forresten på mac hvis det skulle ha noe å si... heeelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun Filezilla som går tregt, hvis jeg bruker den lasteopptingen hos "hosten" eller hva jeg skal kalle det, så går det kjempefort. Men det er mer tungvint der, så derfor er ikke det noen god løsning.

Filezillaen ble oppdatert for få dager siden. Webhotellet er kjempelangt fra fullt.

Hva mener du med dette: Laster ned ting hjemme.?

Edit: Det som er så merkelig er liksom at den ikke laster ferdig opp filene? Og at jeg konstant blir "promptet" om jeg vil erstatte filene, akkurat som om jeg hadde prøvd å laste de opp flere ganger (noe jeg ikke har). Men siden den ikke laster opp hele filene, må jeg jo gjennom denne prosessen 4-5 ganger for å få opp feks et lite album. Det tar jo evigheter, brukte en hel kveld her om dagen på å få lastet opp 3,5 album liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...