Silje Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Vakreste lille Bertil! Bertil er resultatet av min årelange drøm om en Hovawart! Dette er en rase jeg falt for allerde da jeg bare var en ungpike, men som jeg slo fra meg da jeg ikke har verdens beste tålmodighet med trening. Gjennom årene har jeg likevel hatt rasen i bakhode... Min kjære mann er min rake motsetning, han ELSKER å trene med hund, elsker pirketrening og elsker å finne løsninger på hvordan lære inn nye ting! Og vips så var ikke hoffedrømmen så urealistisk likevel! Så her kommer han da, vakreste Bertil en blond liten skjønnhet! Han er født i ett kull med bare SMT-søstre hos Kennel Brukshoffet Liiiten bebis Bertil Har vokst litt Trøtt valpus Vokst enda mere! Helbilde Gutten har av-knapp Velfungerende av-knapp Men kan være litt fandenivoldsk likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Vakreste Bertil! Han er bare SÅ god, og jeg er kjempeglad på deres vegne som endelig har fått han hjem! Nyyydelig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Gratulerer, han ser helt herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Ser ut til å bli en skikkelig Kuling.! Gratulerer.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 For en herlig skapning DET valpeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 23. August 2009 Rapporter Share Skrevet 23. August 2009 Kjempe nydelig,herlig rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Endelig! Fiiin Bertil det, gleder meg masse til å hilse på han og til alle valpetreffene vi skal ha fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Gratulerer!! Peneste valpisen, og det kløør i fingrene etter å få tatt bilder av lille Bertil. Men jeg stemmer for at du legger ut flere bilder av han. Men nydelig liten valp dere har fått dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 JA til velpetreff! Og JA til fototreff Trine!! Finingen kom nå løpende kjempefornøyd inn med en tom majoneseske i munnen! Såååå kry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Nhååå så søt liten tass! Gratulerer med drømmen som kom i oppfyllelse! Det må være herlig! Du får kose deg masse med valpetiden! Han bli nok en flott kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Så søt Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Jeg er med på både valpetreff og fototreff. Uten valp vel og merke. (beistet får heller ikke være med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Bilder? *plystre* BILDER? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Bilder? *plystre* BILDER? Har vært på tur med fotograf i dag, så FAKTISK driver jeg på å legge ut! masa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 I dag fyller Bertil 9 uker! Og dette feiret vi med sosialiseringstur og miljøtreningstur sammen med Fantasia og Com! Tok en tur til den lokale storbyen Bryne for å hilse på fugler, mennesker og hunder! Klar for action! Bertil kikker på ender for første gang! I alle dager er dette her for noe rart da!? De flakser jo med vingene og jo!? Pøff, var ikke så skummelt likevel *logrelogre* Posserer villig på steinen Dette KUNNE ha blitt ett pent bilde Dette KUNNE ha blitt ett Kodak-moment Det er jammen ikke enkelt å gå pent i bånd OG holde orden på fire ben! Men er nå vakker lell! "Kontakt!" Blææææ teit med trening! Gode markdekkende bevegelser allerede! Det peneste av flere forsøk på oppstillingsbilde! Det er jaggu ikke lett med aktiv liten bass! "kjeeedelig" men er jo så vakker likevel! Sitter rolig og avbalansert Enn så lenge! SJOHEI! Takk for turen! Sliten nå.... tidenes lengste tunge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Søte lille Bertil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Bilder Søteste Bertil. Når skal jeg få være med på fototreff/valpetreff/sosialisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2009 Når vil du? eg e ledige store deler av dagene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. August 2009 Rapporter Share Skrevet 26. August 2009 Å, så utrolig søt Bertil var forresten et ordenltig kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Åå, han er supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Jøss jeg fikk plutselig så utrolig lyst på valp igjen Tidligere idag tenkte jeg at jeg var glad Ellie begynner å bli mer voksen. Nå tenker jeg, noe så koselig som valpetiden Han var utrolig herlig, og hvis han er borte så ikke let hjemme hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Åh, han var bare så skjønn da! Så du har ikke noe sheltier lenger? (Bare lurer siden det er sheltie i banneret ditt og det står Shetland Sheepdog på Rase ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 29. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Åh, han var bare så skjønn da! Så du har ikke noe sheltier lenger? (Bare lurer siden det er sheltie i banneret ditt og det står Shetland Sheepdog på Rase ) Joda, jeg har ikke avlivd mine sheltier selv om jeg har fått meg ny hund Raser har jeg ikke kommet på å oppdatere! Har kun hatt han i 10 dager Og om noen har lyst å ta på seg jobben med å lage ny banner til meg så hadde jeg blitt evig takknemmelig For jeg har aldri laget ett banner i mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 29. August 2009 Rapporter Share Skrevet 29. August 2009 Når vil du? eg e ledige store deler av dagene jeg Kan store deler av dagen jeg også. Men må bli en dag det ikke regner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar