TonjeRA Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Er det noen her som har erfaring med bull terriere? Er det veldig forskjellig fra staffen? Har lest litt på nettet, men vil gjerne høre dersom det er noen som har erfaring med rasen...Vurderer å kjøpe ei bulletispe etterhvert som Ailo har blitt litt større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 24. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 ingen bulle eiere her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Venninna mi har en miniatyr, men kjenner ingen med staffe- så det er litt vanskelig og sammenligne da ;-) Utrolig kule hunder, noen av de kuleste (både utseende messig og phykisk) jeg har møt faktisk. Her kan du se noen bilder av Lucy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Jeg har hatt Bull Terrier, men eneste erfaring jeg har med Staffe er at naboen har en.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Er en tråd om lignende sprm her http://hundesonen.no/forum/index.php?showt...hl=bull+terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Jeg har intrykk av av bull terrieren er mer egenrådig og ikke så myk som staffene kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar