Gå til innhold
Hundesonen.no

Lete opp en hund, finne oppdretter osv (NKK, dogweb?)


Kristian_

Recommended Posts

Guest Gråtass
Jeg har et id-nr på 15 siffer, navn på eier og muligens også hundens virkelige navn på papiret (mangler kennelnavnet). Er dette nok til å lete opp hunden og finne navn på oppdretter, kunne søke opp kullsøsken osv? Hunden er renraset og har stamtavle.

Send meg en PM med rase, alder og navn, så skal jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ID-nummeret du har er muligens nummeret på chipen?

Isåfall er det bare å søke på dyreidentitet for å finne mer info om dyret..

Der tror jeg du finner stamtavlenavnet, så kan du søke opp dette på Dogweb, da finner du oppdretteren også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ID-nummeret du har er muligens nummeret på chipen?

Isåfall er det bare å søke på dyreidentitet for å finne mer info om dyret..

Der tror jeg du finner stamtavlenavnet, så kan du søke opp dette på Dogweb, da finner du oppdretteren også..

Jeg søkte på dyreidentitet og fikk bare opp hverdagsnavn, rase, kjønn, fødselsdato og (feilstavet) navn+adr på eier. Pluss et nytt id-nr på bare 6 siffer.

Edit: jeg har ikke tilgang til dog web.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som har tilgang til dogweb og litt tid å slå ihjel, hadde det vært mulig å søke opp to Border Collie'er? Jeg har litt fritids selv :wub:

Bare ser om det er noen slektninger som finnes på noen hjemmesider, selv om det kanskje kan være tvilsomt om det ligger noe ute noe sted.

Gråtass bare kopierte all info til meg sist. Hvis dette ikke skal legges ut her (jeg er helt grønn på dette), går det an å sende meg PM.

Tispe : Sindy 00894/98

Hann : Moss ISDS229757 (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...