Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


-Vilde-

Recommended Posts

Blondie fikk cert, cacib, BIM og ble crufts kvalifisert... :console:

Hadde hun vært gammel nok hadde hun blitt champion i dag :hyper:

Bilder kommer senere :hyper:

Jøss så morro,, grattis, grattis..

Klem

Kristin som sitter hjemme og prøver å få orden i kaoset i heimen..blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et lite ekorn som ble BIR....

Du vet vel det ja *ler* Tusen takk for hjelpen med Blaze :hyper: Du er ansatt på heltid! :hyper:

Talli greide å slå sin mamma i dag hun! 5 AK stilte i dag, 4 tisper.

Talli og Blaze stilte i Champ.

Talli vant champ klassen m/ck, Beste Tispe m/Cacib og BIR.

Corr Bite. Corr move out and back.

Sligtly short up/arm.

Corr coat.

Ex. breed type.

Blaze ble nr.2 i Champ m/ck og 2.beste tispe, selv uten pels :lol:

Corr bite. Corr move out and back.

Slightly short up/arm.

Corr Coat.

Very good breed type.

Var ikke mye forsjell på dem kritikkene egentlig :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen i ringen for min del!

Shabtay fikk 1UK 1UKK og HP, fikk beskjed om at dommeren var veldig begeistret for typen hans, men at han ikke fikk CK pga. for lette ører (noe han absolutt har).

Kritikken er som følger:

17 mnd. Bra str. Bra mask. hode.

Saksebitt. Bra øyne. Ørebæringen kunne vært bedre.

Bra hals og overlinje.

Vel ansatt hale. Bra kropp.

Velvinklet.

Beveger seg bra, men litt ustabilt framme.

Bra pels og tempr.

Han ville dessverre ikke vise ører denne dagen noe som er synd for han har så godt plasserte ører. Han reagerte også litt på det høye gresset.

Nå har vi litt av hvert å trene på fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! :console:

Baghera ble BIR veteran med HP i dag. Dommeren var skikkelig kjip på CK, så. :hyper: Det hadde visst vært skikkelig drama rundt bullmastiffringen i dag også, glad jeg gikk før det. :lol:

Tittet på Aussiene som gikk for samme dommer. Mye blått og lite CK der også.

Drama? Hva skjedde? Overhode ikke nyfiken :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willersen ble 2. beste hannhund med cert - og kvalifisert for Crufts (pga seier i juniorklassen som hadde hele 3 deltakere i dag).Han slo forresten pappa Boss - nok en gang :hyper:. Min gamle Lottas barnebarn fikk CACIB og ble BIR :console:.

Grattis til Talli som ser ut til å følge i sin mors fotspor, selv om eierinnen hadde dystre spådommer *flir*.

2009-08-15-LiBriesFreeWheeler01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! :console:

Baghera ble BIR veteran med HP i dag. Dommeren var skikkelig kjip på CK, så. :lol: Det hadde visst vært skikkelig drama rundt bullmastiffringen i dag også, glad jeg gikk før det. :)

Ja blei en del knuffing.. men guri kor forsinket dere og bordeauxene var da! aussien skulle starte kl. 11 og starta ikke før 14...helt rått! :lol:

Tittet på Aussiene som gikk for samme dommer. Mye blått og lite CK der også.

Drama? Hva skjedde? Overhode ikke nyfiken :hyper:

knuffing og osv osv.

Gratulerer til alle sammen! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gross ble 4 CHK ikke noe ck,men med flott kritikk,han slo bla.faren sin. Fornøyd med det vi :hyper:

At ck'n glapp skyldtes en elendig handler.

Gratulerer til alle dere andre med flotte resultater,fikk bare sett Willy i nabo ringen jeg.Nydelige Willy med bevegelser man bare må nyte :hyper:

Lykke til idag alle sammen :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willersen ble 2. beste hannhund med cert - og kvalifisert for Crufts (pga seier i juniorklassen som hadde hele 3 deltakere i dag).Han slo forresten pappa Boss - nok en gang :hyper:. Min gamle Lottas barnebarn fikk CACIB og ble BIR :console:.

Nå kan Willy-mann oppdretter angre på at hun solgte ham til deg, hun får jo ikke stå på pallen alene lengre *dytter stakkars oppdretter ned*

Grattis til Talli som ser ut til å følge i sin mors fotspor, selv om eierinnen hadde dystre spådommer *flir*.

*ler* noe sier meg at jeg ikke klarer å ha annet enn dystre spådommer om jentene mine. Jeg trodde jo ikke at Blaze kunne vinne en liten lort den gang når hun var yngre :lol:

knuffing og osv osv.

Knuffing hunder imellom eller folk imellom?

Grattis til alle sammen! Og lykke til i dag til andre :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere andre med flotte resultater,fikk bare sett Willy i nabo ringen jeg.Nydelige Willy med bevegelser man bare må nyte :hyper:

:console:

Nå kan Willy-mann oppdretter angre på at hun solgte ham til deg, hun får jo ikke stå på pallen alene lengre *dytter stakkars oppdretter ned*

Jepp - nå kan hun bare angre seg, nå *flir*. Hun burde jo solgt ham til noen som bare skulle ha en turkamerat og bodde laaaangt unna alt som kan kalles utstilling *fnise*.

*ler* noe sier meg at jeg ikke klarer å ha annet enn dystre spådommer om jentene mine. Jeg trodde jo ikke at Blaze kunne vinne en liten lort den gang når hun var yngre :hyper:

Hehehhee... Det er jo bra å være kritisk og objektiv til sine egne hunder da, men det kan jo være greit å se de positive sidene også *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater folkens :console:

Vet noen hvordan det gikk med NM i lydighet?

Finner kun resultater fra gårsdagen.

1. Solgunn Roarsen og Pluto

2. Trond Brustad og Bajazz

3. Hege Johnsen og Gustav

:hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...