Kristiin Skrevet 14. August 2009 Rapporter Share Skrevet 14. August 2009 Joda, canis har gratis klikkertkurs over mail. Du får leksjoner hver dag, ganske morro egentlig, jeg er på dag 2. Gratis klikkertkurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 14. August 2009 Rapporter Share Skrevet 14. August 2009 PS: Ikke klikkerTkurs, men klikkerkurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 15. August 2009 Rapporter Share Skrevet 15. August 2009 meldte meg på i dag. Har hatt første "økt" og er ganske fornøyd. Mange gode tips og tenkemåter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. August 2009 Rapporter Share Skrevet 15. August 2009 Har vært gjennom kurset, og fikk sågar et par ekstra leksjoner i ettertid nå i vår. Veldig fornøyd med kurset. Ikke et fullverdig klikkerkurs synes jeg, men en god repetisjon for oss som har gått det, og et godt alternativ for de som ikke har mulighet til å gå på ordinært klikkerkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar