TonjeRA Skrevet 8. August 2009 Rapporter Skrevet 8. August 2009 Var kjempe koselig i dag, selvom nesten ingen møtte opp...Var moro å hilse på Brumle-gutten og greier! Trur han og Ailo ble ordentlig gode venner! Vi gleder oss til flere treff seinere... her kommer noen av bildene fra i dag Moro med kongen til Ailo Ser ut som Ailo får seg et skikkelig slag i hue En noe stolt Ailo med leika si Brumle mtte ta en pause for å drikke litt vann Alle tre hundene koser seg Treffets store dronning, Kita! Kita og Ailo ser på hunden på andre siden av parken Ikke lett å få alle tre til å sitte pent gett Ailo stiller seg opp En sliten Kita Lille BrumleBassen slapper av i gresset Slapper av i sola Pinnekamp mellom guttaboys Sindre og Kita Må kose litt også da
tm100001 Skrevet 8. August 2009 Rapporter Skrevet 8. August 2009 Jeg ønsket å komme... Så hyggelig ut!
armagnac Skrevet 8. August 2009 Rapporter Skrevet 8. August 2009 var skikkelig digg i dag, blei til og med litt solbrent og hundene så ut til å storkose seg fine bilder
Victoria Skrevet 9. August 2009 Rapporter Skrevet 9. August 2009 Takk for kjempe koslig treff Brumle var helt utslitt etterpå Kjempe fine bilder å!
sham Skrevet 9. August 2009 Rapporter Skrevet 9. August 2009 Så ut som dere koset dere selv om d ikke var så mange der da:) Skulle gjerne ha kommet jeg også, men skulle i utdrikningslag så var litt vanskelig;) Jeg blir med neste gang igjen:D
TonjeRA Skrevet 9. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2009 Hehe...jada, vi kosa oss vi! Koselig om du blir med neste gang! :rolleyes2:
Blondiemamma Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Ble dere bare tre?? Fine bilder da. .Skulle gjerne vært der... Håpløst å ikke ha bil når det er sommerruter
Kristiin Skrevet 16. August 2009 Rapporter Skrevet 16. August 2009 Fine bilder, ser koslig ut! Synes Kita har blitt skikkelig pen, og Aiko har samme halsbånd som Zorban
Kristiin Skrevet 16. August 2009 Rapporter Skrevet 16. August 2009 Fine bilder, ser koslig ut! Synes Kita har blitt skikkelig pen, og Aiko har samme halsbånd som Zorban
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar