Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå kommer gullet snart hjem ! :D


caro89

Recommended Posts

spennende spennende :lol: du får kose deg masse med henne, hele spenninga med å hente valp er den tiden man venter i spenning på å hente hjem valpen, og virkelig se hvordan de er :)

jeg kjøpte seng til min fra hööks, og ho er veldig fornøyd, men vi bruker den kunn når vi er borte og ho ikke kan ligge i senga der :aww: men da blir ho i hvertfall liggenes i den hele natta :wub:

Lykke til i natt og god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Da er jenta mi komt hjem :P

Var hjemme i 4 tiden på søndagsnatt, er kjempestolt av henne! Hun var helt rolig i bilen, og ville bare kose å sove :P

Hun er ett heelt herlig vesen :lol: Men når jeg møtte foreldrene og eierene så så jeg at det nok ligger i familien!

Eierene til foreldrene og hvalpene var utrolig greie, og hadde mye kunnskap om rasene og hund generellt :(

Har veldig lyst å kjøre bortover med henne når hun har blitt litt større.

Allt har gått som en drøm etter hun kom hjem, hun er leken, veldig kosen, og har gått bra sammen med Bamse (en hund jeg passer for pappa)

Hun har bare hatt to uhell inne etter vi fikk hun hjem, og de to uhellene var nesten min feil, var ikke kjapp nok til å ta hun ut etter hun hadde sovet.

Noen som vet hvordan jeg får bildene mine mindre? Er visst for store til å bli lagt ut her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig skjønn :rolleyes2: hvor stor er ho nå??

skikkelig pen liten valp, med fin utstråling :rolleyes2: nesten litt missunelig:)

Tusen takk for det :P Betyr mye når det kommer fra deg med den pene tispa! Er bare rett rimelig, har vert skikkelig misunnelig på deg en god stund nå :P

Hun veier ca 6,5 kilo nå, og hun er 7 uker og 2 dager gammel. Var den nest største i kullet sitt :)

Skal veie hun pånytt på mandag så får se hvor mye hun har vokst da;)

Så søt :rolleyes2: Gratulerer med valp! :D hun så ikke så veldig stor ut på bildene i forhold til enkelte BB valper på samme alder... Men det er jo kanskje bare like greit hun ikke blir aaaaalt for stor heller :P

Takk :P Nei, kanskje ikke. Men hun er ikke 8 uker enda heller ;) Men hun vokser nok til tror jeg :P Jeg liker veldig godt store hunder, men hun her blir nok min øyesten uansett størrelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...