Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp!-innvendig kul på hodet!


Recommended Posts

Det kan være mange ting.. Fettkul feks, de er som regel ufarlige så lenge de ikke vokser og blir plagsomme for hunden.. Men det er uansett sikrest å sjekke ut kuler hos dyrlege, for å være på den sikre siden :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å klappet på lille baby da jeg plutselig kjente en kul på hodet hans, jeg trodde kanskje han hadde ett sår eller noe, men nei, det er som en innvendig kul :S

Hva kan dette være?

Hunden til mamma hadde dette også, vi trodde det var shipsen som hadde vandret oppover men da vi dro for å skjære den opp så var det en talgkjærtel som hadde tettet seg. Var ikke store snitter og et par sting så var den borte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..han reagerer ikke når jeg tar på den elle rnoe.. jeg får vente ett par dager å se ann hvis ikke dra til vetten..

Vet jo at jkeg kan være litt sånn overhysterisk og :angry: ¨så håper jeg er det denne gangen åå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josie hadde også en sånn en, de tok prøver av den og fant ingenting og konkluderte med at det var en fettkul. På Josie kunne jeg bevege litt på den, og den bare dukket opp i løpet av en natt. Jeg fikk den fjernet da hun allikevel skulle steriliseres, og vetten som fjernet den sa at det var en helt ufarlig fettkul som overhodet ikke hadde trengt å bli fjernet - men bekymrer du deg så kan det jo ikke skade med en tur til vetten :P Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...