Gå til innhold
Hundesonen.no

kattunge!


-sheriff-

Recommended Posts

hei anki!gratulerer med ny katt!nå blir Fant helt sikkert glad :P kanskje den egner seg som kompis til Olivia også??Olivia er skikkelig dårlig nå forresten..fikk kennelhoste når vi var på Mallorca og er på en real hestekur med antibiotika nå...kjipe greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke jeg, han hadde sluttet og die og var blitt ganske selvstendig.

Hunder er leveringsklare når de er 8 uker, hvorfor er ikke katter.

Alle de kattene jeg har hatt har vært 8 uker, det har aldri vært noe problem her.

Fordi katter ikke er hunder? :wink:

Kos deg med pusen da, han lever det vel over, selv om han flyttet fra mammaen sin litt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada skjønner det, men jeg har heller ikke visst bedre fordi jeg alltid har fått kattungene så små.

det er jo ikke rase katter jeg har hatt heller, men fått fra de som får uønsket kattunger og som vil bli kvitt dem fortest mulig.

men han har det bra i allefall :P det er vel det viktigste.

han har ikke blitt mye sosialisert for han er kjempe sky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasekatt eller ei, så har kattungene best av å være hos moren til de er 12 uker gamle. Kattunger som blir tatt for tidlig fra moren, får gjerne uvaner som å 'sutte' på deg, være mindre forsiktige med kloring og lek (gjerne bite hardt!) og 'stampe'. (Stå på deg og bevege frambeina opp og ned, samme som de gjør hos mamman når de patter) osv.

En ting du må huske på nå, er å ikkje bruke hender eller føtter i leken. Dette kan bidra med at katten i voksen alder kan finne på å angripe hender/føtter helt plutselig, noe som kan være en ubehagelig situasjon for f.eks besøkende :wink:

Lykke til med den lille, vi vil gjerne se bilder takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 6 katter, og har aldri hatt noen av disse problemene her...

Pus har det bra hos meg og for meg er det viktigst.

Må få tatt noen ordentlige bilder av henne før jeg kan legge ut noen.

Alle katter jeg har hatt har vært 8 uker når jeg har fått de bortsett fra de jeg fant for de var rundt 4 uker. disse har jeg flasket opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...