Gå til innhold
Hundesonen.no

Askim 19. september?

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

Blondie stiller i elite klassen i lydighet :aww::) Eller kanskje i 6-9 mnd i valpeklassen?? :):D Nei blir vel dårlig med deltagelse, men vi kommer mest sannsynlig til å komme å ta en titt :blink:

Skrevet
Blondie stiller i elite klassen i lydighet :):) Eller kanskje i 6-9 mnd i valpeklassen?? :aww::aww: Nei blir vel dårlig med deltagelse, men vi kommer mest sannsynlig til å komme å ta en titt :D

Hihi..kan jo stille i samme klasse som Ailo dah! :)

Jeg og lill skal stille brumle hvis vi kommer oss dit da :blink:

Hvilken klasse?

Skrevet
Ja, en veldig feminin liten staffedame! :)

Litt vel lodden kanskje?? Men pytt pytt.... :blink::) Vi kommer uansett for å være heiagjeng.. Må jo opp å støtte hundeklubben litt, og er jo bare en kort spasertur opp :D

Skrevet
Jeg og lill skal stille brumle hvis vi kommer oss dit da :D

Jepp :) Vi MÅ komme oss ditt, jeg reiser ikke 19 timer til sammen iløpet av helgen for at det ikke blir noe altså :blink:

Blir vel denne eller spanielutstilling i Skien.. hmm.. Askim er nærmest.. hmm..

Denne :)

Skrevet

Aysha og jeg skal gå hopp og ag, Puma skal stilles på valpeshow. Er det noen som kan stille henne om det kræsjer med løpene mine? Hun er meget snill og grei :)

Skrevet

hmm...ring å sjekk! er bare valpeshow den dagen, men vil jo tru du kan stille i 6-9 mnd siden ho ikke er over 9 mnd???

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men jeg mener jeg leste et sted fra den datoen hunden fyller 9 mdn må de stille i unghundklasse. Tror det var noen på forumet her som skrev det et sted? Sikkert noen her som vet :wub:

Skrevet

Armagnac: Står i annonsen at du kan kontakte Synne Berg Bråten ved spørsmål rundt valpeutstillingen, men ikke no nummer...ta en titt på Hjemmesiden til Inde Østfold Hundeklubb, er jo de som arrangerer!

Skrevet
Jeg er ikke sikker, men jeg mener jeg leste et sted fra den datoen hunden fyller 9 mdn må de stille i unghundklasse. Tror det var noen på forumet her som skrev det et sted? Sikkert noen her som vet :wub:

I Junior fra de er 9 mnd :wub::lol:

Skrevet
Bra du retter på meg. Går fortsatt litt i surr i alle klassene :wub:

Det tar litt tid å sette seg inn i alt ja.. Surrer litt enda jeg, og jeg har holdt på en god del år.. haha :wub:

Skrevet
men du den 19. septmber er Kita 9mnd på dagen :wub: blir det valpeshow eller unghundklasse da?? :wub:

Den dagen hunden fyller ni måneder, må du dessverre inn i de voksnes rekker.

Juniorklasse er 9-15 måneder, unghund er 15-24 måneder, åpen er 15 måneder og oppover - så i et halvt år til kan du konsentrere deg om junior, så begynner valgene å komme :-)

Skrevet

Åh, det hadde jo vært en grei mulighet til å gå LP med Supra og valpeshow med Loppa, men den helga er vi hos Østlie...

Guest Belgerpia
Skrevet
Åh, det hadde jo vært en grei mulighet til å gå LP med Supra og valpeshow med Loppa, men den helga er vi hos Østlie...

...og det er like greit *ler* Trenger ikke at valpekjøperne ser oppdretteren driter seg ut i debuten.

Noah og jeg debuterer i klasse 1 på dette stevnet.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...