Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg må jo presentere meg :D

Boston eier

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er en jente på 25år. kan vel kanskje si kvinne :(

jeg har en boston terrier og tidlig eier av denne berømte "går hjem selv" hunden :wub: men tilhører familien igjen etter den stygge saken.

jeg er fra oslo men flyttet til sarpsborg desember 2006.

jeg er utdannet frisør og jobber på parfymeri. ønsker egentlig å jobbe som fengsels betjent :(

mine interesser er ikke så vanskelig å gjette seg frem til. det er seff hunder!! jeg har hatt hund hele livet og i familien har vi drevet med hundekjøring (vet ikke hva sporten heter) det er med husky som trekker sleder.

så vi er veldig glad hunder og dyr generelt :lol:

post-5652-1248790376_thumb.jpg

Skrevet

Heisann, og velkommen til hundesonen! :( Trist å lese om jack'en, - kjempebra at alt ordnet seg til slutt! Håper du vil trives her inne!

Hehe, jeg har faktisk også lyst til å bli fengselsbetjent... :wub: Men tror skolen krever 4.0 i karakternsitt, og jeg har bare 3.9.

Skrevet

Heihei kvinne!

Hyggelig med en presentasjon, nå er du "kvinne" istedetfor "jeg går hjem selv"-dama. :wub: Tør jeg ymte frempå at frisør/parfymeridame er et par steg unna fengselsbetjent? Uansett, det er bra å ha mål i livet! Du har veldig søte hunder, eller hund, om du vil, godt å høre at jack'en fikk et permanent hjem!

Skrevet

Heisann:)

Er så hyggelig at det ordnet seg for "går hjem hunden":wub:

Jeg synes forresten fengselsbetjent er noe som er veldig opnåelig for deg, selv om snittet er et poeng høyere enn du har burde du søke:)

Jeg har kommet inn på politihøyskolen nå, og der er snittet egentlig 4,7, men jeg kom inn med litt over 4 i snitt:)

Skrevet

hehe, dere er morsomme folk. jeg er ikke skole intelligent, så jeg kan jo bare drømme :icon_confused:

det hadde vært tøft hvertfall. uansett, takk for varm velkomst :twisted:

og takk for all hjelp jeg har fått her inne ikke minst!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...