Gå til innhold
Hundesonen.no

etterlyser en eier


Boston eier

Recommended Posts

Jeg syns det ser ut som samme hund jeg, bare at den ser litt mindre vellstelt ut nåå..

Og begge er jo meldt inn til viking, hva er sjansen for at det skal være to forskjellige.. Og så skjenner jo tydelighvis forige eier igjen hunden og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Hvis den lille gutten der har gått på egene turer i flere år i Oslo`s gater forstår jeg godt at pelsen er litt pjusk og tovete, jeg er helt sikker på at dette er samme hund. Eller er det vanlig at det flyr løse Jack-gutter på Majorstuen ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, hva er oddsene. Men synes bare at det var så forskjellig lengde på pelsen, i bildene ts har lagt ut er den jo mye kortere ser det ut til. Men vet ikke hvordan slik pels oppfører seg jeg... kanskje har den blitt stelt i mellomtiden da. Det med halen er vel muligens bare vinkelen på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, hva er oddsene. Men synes bare at det var så forskjellig lengde på pelsen, i bildene ts har lagt ut er den jo mye kortere ser det ut til. Men vet ikke hvordan slik pels oppfører seg jeg... kanskje har den blitt stelt i mellomtiden da. Det med halen er vel muligens bare vinkelen på bildet.

han er valp på bildene jeg la ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde en kjempe lang hale, hvit på tippen. nå var den veldig kort så jeg.

Ja, det ser sånn ut. Stusset bare litt jeg da, når jeg sammenlignet bildene, så ser hundene prikk like ut, mens bare halen har annen farge. Uff, for en trist sak. Håper det ordner seg til beste for hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du sender id nr og hvis du får tak i navnet til de du omplasserte hunden til kan jeg dra innom viking å se om hvor ofte han var inne. Da kan du å bygge sak på det at han har stukket av mye. Jeg tror jeg har hentet han noen ganger da jeg jobbet på viking.. Og da har jeg garantert lagt inn info i databasen der! Kan ikke love at jeg finner noe. men er det den hunden jeg tror det er kan jeg finne noe!

Ikke skiv navnet offentlig da.. send meg PM eller mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du sender id nr og hvis du får tak i navnet til de du omplasserte hunden til kan jeg dra innom viking å se om hvor ofte han var inne. Da kan du å bygge sak på det at han har stukket av mye. Jeg tror jeg har hentet han noen ganger da jeg jobbet på viking.. Og da har jeg garantert lagt inn info i databasen der! Kan ikke love at jeg finner noe. men er det den hunden jeg tror det er kan jeg finne noe!

Ikke skiv navnet offentlig da.. send meg PM eller mail!

jeg setter kjempe stor pris på det. jeg skal ta tak i denne saken.

uff, nå er det økonomien som bekymrer meg. det er jo han som skal ha den regningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg setter kjempe stor pris på det. jeg skal ta tak i denne saken.

uff, nå er det økonomien som bekymrer meg. det er jo han som skal ha den regningen.

Nå har ikke jeg hentet noen hunder fra standal.. men tror ikke det er såå dyrt. sa de hva det ville koste.

Hvis du står på chippen kan de jo levere ut hunden til deg kan de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hentet noen hunder fra standal.. men tror ikke det er såå dyrt. sa de hva det ville koste.

Hvis du står på chippen kan de jo levere ut hunden til deg kan de ikke?

ingen som ville si hva det ville koste :) bikkja skal til meg og ingen andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vi som ringte til politiet angående hunden. Vi har de to nummerne som stod på halsbåndet. Vi fikk tak i noen på det ene dager før vi ringte politiet. Vovven var, som jeg har skrevet tidligere, en svært snill hund, men han var skitten og hadde lange klør.

Min umiddelbare tanke er at han burde omplasseres av noen som kan dette i og med at han ikke endte opp spessielt bra sist du solgte ham. Jeg mener ikke å være ufin, jeg tenker bare at det er lurt å lære av sine feil og at denne hunden har vært gjennom nok nå. Jeg håper virkelig at du tenker deg om og at dersom du bestemmer deg for å ta ham hjem til deg for å selge ham igjen sjekker de nye eierene litt bedre. Det vil antageligvis også være stressende for en hund å komme "hjem" for så å bli solgt nok en gang. Min bønn til deg er bare at du skal sette hundens behov først her.

Jeg vet forresten at det koster mer jo lengre han er der og han har vært i pensjon nå i over en uke, jeg har skrevet hvor og når i tråden det er referert til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, dette var en familie som ønsket seg en familiehund. og de virket som en fin familie. det var mange som ønsket å ha hunden. men denne familien og barna var så glad i hunden og viste stor interesse. foreldrene mine møtte dem også. hvordan kunne vi vite hvordan denne familien var? foreldrene mine kan ikke fatte og begripe hvordan dette kan ha gått så galt.

så jeg har ikke bare plukket første og det beste. det var flere deltagere som ikke var egnet til å ha hund for å si det sånn.

og gudene veit om det er denne familien som har hunden. det kan hende de har gitt den bort også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her males fanden på veggen.

Noen som har tenkt på at kanskje noe skjedde med familien? Kanskje de var snille og greie og glade i hunden.

Kanksje det ble skilsmisse og den ene parten skulle være kvalm ovenfor den andre (som desverre ofte skjer i skilsmissesaker) og beholdt hunden selv om de hadde nada interesse for den?

Kanskje familien som overtok den ikke lenger kunne ha den og siden dere hadde gitt beskjed om at dere ikke kunne ha den siden den ikke gikk med hunden dere har nå, så omplasserte de den videre?

Ellers er jeg enig med Beauvior om at kanskje Standal skal få ta seg av omplasseringen av hunden fremfor at du som nå er en ukjent for den skal hente den hjem til deg, ha den der hvor det er en hund som den ikke går overens med og så finne et nytt hjem til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den hunden jeg tror har je hatt han på viking flere ganger. Eier blir sur når viking henter han for han pleier å gå slike turer også komme hjem.. Men han plager andre hunde eiere gjerne de med tisper. Han er ikke slem. Men påtrengene er kanskje det rette ordet. Eier pleide aldri å komme løpene å hente han! Jeg har ikke jobba på viking en stund så vet ikke om han har vært noe mer innom. Men jeg la alltid inn info så hvis han skulle komme inn mange ganger kunne jeg kontakte dyrevernet. Men kom alldri til det da jeg har jobbet lite der i det siste.. Men skal jobbe litt denne uka. Så kan sjekke litt mer. Men jeg hadde trengt chip nr for å sammenligne hunden. For vi henter jo flere enn 1 JRT. Men skal se hva jeg finner ut. Kanskje de skrev chip nr på oppdraget.

Jack russel terriere pleier å ha litt anderledes pels som valp og voksen har jeg erfart.. Så selv om han hadde kortere pels som valp vokser den jo til å bli lengrer og mer stri håra.. gjør den ikke?

Eneste jeg tenker litt på at den ene gangen jeg hentet han hadde han å med seg en jack russel terrier blanding. Med samme tlf nr som han hunden. Men det var bare den ene gangen. så kan hende de har 2 men den ene han hunden som stikker av hele tiden. Ellers så hadde de en hund til for en periode. Den andre hunden ligna på JRT bare helt brun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack russel terriere pleier å ha litt anderledes pels som valp og voksen har jeg erfart.. Så selv om han hadde kortere pels som valp vokser den jo til å bli lengrer og mer stri håra.. gjør den ikke?

His det er en strihåret JRT vil den se mye kortere ut i pelsen etter at den er nappet, og mye lengre ut i pelsen når det har gått en stund siden den sist ble nappet. Så samme hund kan se ganske forskjellig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt kontakt med kennel og klarte seff å tute *flaut*

jeg venter på tlf fra de nå, på hvor mye det vil koste. familien min er sjokkerte og sinte over dette. så fetteren min vil gjerne stille opp og hente han og beholde den. så jeg skal så snart hoppe på første tog til oslo når jeg har fått tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vi som ringte til politiet angående hunden. Vi har de to nummerne som stod på halsbåndet. Vi fikk tak i noen på det ene dager før vi ringte politiet. Vovven var, som jeg har skrevet tidligere, en svært snill hund, men han var skitten og hadde lange klør.

Min umiddelbare tanke er at han burde omplasseres av noen som kan dette i og med at han ikke endte opp spessielt bra sist du solgte ham. Jeg mener ikke å være ufin, jeg tenker bare at det er lurt å lære av sine feil og at denne hunden har vært gjennom nok nå. Jeg håper virkelig at du tenker deg om og at dersom du bestemmer deg for å ta ham hjem til deg for å selge ham igjen sjekker de nye eierene litt bedre. Det vil antageligvis også være stressende for en hund å komme "hjem" for så å bli solgt nok en gang. Min bønn til deg er bare at du skal sette hundens behov først her.

Jeg vet forresten at det koster mer jo lengre han er der og han har vært i pensjon nå i over en uke, jeg har skrevet hvor og når i tråden det er referert til.

Vel jeg vil jo si at trådstarter har vist ganske mye interesse og ansvar her, og virker som om h*n vil ha orden i sakene.

Alle kan jo bli lurt, evnt. kan jo denne familien ha harr stor intr. og virket oppegående å intr. men så har kanskje intr. dabbet av. Alle kan jo være uheldige når det gjelder oplassering av hunden sin.

Her males fanden på veggen.

Noen som har tenkt på at kanskje noe skjedde med familien? Kanskje de var snille og greie og glade i hunden.

Kanksje det ble skilsmisse og den ene parten skulle være kvalm ovenfor den andre (som desverre ofte skjer i skilsmissesaker) og beholdt hunden selv om de hadde nada interesse for den?

Kanskje familien som overtok den ikke lenger kunne ha den og siden dere hadde gitt beskjed om at dere ikke kunne ha den siden den ikke gikk med hunden dere har nå, så omplasserte de den videre?

Ellers er jeg enig med Beauvior om at kanskje Standal skal få ta seg av omplasseringen av hunden fremfor at du som nå er en ukjent for den skal hente den hjem til deg, ha den der hvor det er en hund som den ikke går overens med og så finne et nytt hjem til den.

Kan være den har blitt plassert videre, men uannsett, de som har hatt annsvar for denne hunden har jo ikke helt ved sine fulle fem.. Ingen som skriver på halsbåndet; "hunden finner veien hjem selv" og slipper den ut i oslos gater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være den har blitt plassert videre, men uannsett, de som har hatt annsvar for denne hunden har jo ikke helt ved sine fulle fem.. Ingen som skriver på halsbåndet; "hunden finner veien hjem selv" og slipper den ut i oslos gater!

OM du hadde lest hva jeg skrev så står det jo der. Jeg forstår ikke denne interessen så mange av dere har her inne om å lese kun en ting og henge seg opp i En ting fremfor å lese alt. Dere bare må liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...