Gå til innhold
Hundesonen.no

Dvergpincher treff


MegaMarie

Recommended Posts

Jeg og Blondie drog på et Dvergpincher treff i går for å se litt mer på denne herlige rasen og møte flere individer av den. Det hele var veldig vellykket, litt nedsig for meg da jeg ikke fikk tatt vekk en av mine mange raser på ønske listen. Her er bilder fra dagen :D

Juli%2009%20003.JPG-for-web-large.jpg

Helle her inne sine to jenter :blink:

Juli%2009%20014.JPG-for-web-large.jpg

Et dårlig bilde av en Boxer som stod så fint!

Juli%2009%20018.JPG-for-web-large.jpg

Pene hannhund hode

Juli%2009%20023.JPG-for-web-large.jpg

En liten tass med henge ører

Juli%2009%20032.JPG-for-web-large.jpg

En lydig dvergpincher

Juli%2009%20034.JPG-for-web-normal.jpg

Dårlig gjenskapelse av Helle sitt profil bilde..

Juli%2009%20035.JPG-for-web-large.jpg

De store kan leke like så godt som de små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte :blink:

Kult det siste bildet, ser ut som boxeren blir gjetet:P Stilig med like farger og.

Er det slik på DP at det er litt tilfeldig hvordan ørene blir, noen henger, andre står, eller må man teipe dem for å få dem til å stå uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :blink:

Dvergpinschergjengen er væl : Lille My & Kali , Dennis & Amy

Er væl litt tilfeldig hvordan ørene blir ,de kan jo ha både heng & ståører..

Man trenger ikke å teipe for at de skal stå nei...

Men enkelte ører kan være litt vinglete å da kan man teipe de opp for å "hjelpe" til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om dette i går. Det er tillatt med både stå og henge ører, men det er veldig vanskelig å få korrekte stå ører. Den på bilde sine ører stod først, men falt etter lang tid ned. Ørene hennes er feil. De store ørene var de som ofte falt ned og ble henge ører.

AnitaK: Det er vell det :blink: Jeg fikk ikke med meg navnene på de 2 hannhundene som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja, moro med bilder :) Kjempekoselig å treffe deg, bare å bli med igjen om du vil det :blink:

Jeg forklarte meg sikkert litt dårlig på treffet, men det er vanskelig å få korrekte hengeører, for de fleste reiser seg litt og det er ikke ønskelig. Men er jo ikke så nøye da, er jo flisespikkeri. Men det er vanlig å teipe ørene ned dersom man ønsker helt korrekte hengeører.

De fleste har ståører da, og personlig syns jeg det er finest. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...