Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonentreff på Ula Camping!


Argyr

Hvem kommer til Ula?  

53 stemmer

  1. 1.

    • Jeg kommer og overnatter begge netter
      12
    • Jeg kommer og overnatter én natt
      0
    • Jeg kommer én dag, men overnatter ikke
      4
    • Jeg kommer to dager, men overnatter ikke
      2
    • Jeg hadde tenkt å komme, men kan ikke
      35
  2. 2.

    • Ja
      16
    • Nei
      3
    • Kommer ikke
      34


Recommended Posts

Siden tråden om treffet har blitt så lang og få ser ut til å ha bestilt hytte, fikk jeg lyst å prøve å få litt oversikt over hvor mange som kommer. :lol:

Edit: Treffet er altså på Ula Camping mellom Larvik og Sandefjord 4-6 september. Firemannshytte koster 350,- per natt, det går visst også an å sove i telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne samlinger er litt vriene for oss. Scilos hadde storkost seg, men Fibi hadde det ikke. Fjortis kan jo ikke være hjemme alene med Fibi, eller dra alene på treff, så dermed blir vi her. Kos dere masse, da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt forbeholdet mitt om championat. Får jeg det på Bjerke/Elverum kommer jeg ikke (er på utstilling) - hvis ikke kommer jeg en dag, antakelig med hund. Får se ann aktivitetene/konkurransene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes gøy ut! Men for det første tviler jeg på at det hadde gått særlig bra med Kaisa, for det andre blir det lovlig vrient og komme seg dit og for det tredje er jeg ikke så glad i "borte soving".. :P

Men kos dere masse!:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Buhu! Jeg må fremdeles i 80årsdag (begravelse hadde ikke vært mer gøy det heller), men håper på at det kommer mange slik at det blir en suksess og sånn at det blir arrangert neste år også! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke mig at komme, men kan ikke sige det med sikkerhed, før et par dage før, da jeg først får timeplan for september den 28 august eller 1.september, og jeg må selvfølgelig se på om jeg har råd/overskud til kjøreturen.

Men hvis jeg kommer, så bliver det nok kun 1 dag, men har begge hunde med.

Men øhm kan godt være i synes at det er et dumt spørgsmål, men hvor er det henne? ca kørsel fra Oslo/Drammen eller korteste vej fra vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Men øhm kan godt være i synes at det er et dumt spørgsmål, men hvor er det henne? ca kørsel fra Oslo/Drammen eller korteste vej fra vestlandet?

Sorry at det tok så lang tid! Det er midt mellom Larvik og Sandefjord, i Vestfold! Fra Oslo/Drammen er det ca en time/halvannen. Hvis du ikke kjører selv, så får jeg forhåpentligvis låne bilen til pappa, og da kan jeg hente og bringe, for da betaler ikke jeg for kjøringa. :whistle:

jeg og mamma kommer sansynligvis og da med hudnen min:)

Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...